Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.
club catering
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-02-2009 23:28 #758762
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic club catering
hmmm... eerst ga ik het interieur bouwen, en de koppeling vervangen want die is mij te slecht. Die motoren lijken leuk maar om nou heel die wagen overhoop te halen? daar ga ik nog even over nadenken... maar niet voor die prijs!
Vanavond kwam er een vriend langs, die zit bij de Amsterdamse Brandweer, die had ook nog wat 'ergens liggen' voor deze wagen. Even afwachten wat dat is...
Vanavond kwam er een vriend langs, die zit bij de Amsterdamse Brandweer, die had ook nog wat 'ergens liggen' voor deze wagen. Even afwachten wat dat is...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-02-2009 22:04 #759965
door V300 register
Een buurman van mij heeft ook een vw 4x4, heeft hij van rotterdam airport gekocht. Volgens mij heeft hij ook zo'n 4x4 bus, en wel in de kleur leger groen.
Ik zal er eens een foto van maken. (indien gewenst)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-02-2009 23:42 #759982
door V300 register
:yesyes: Zeker doen!! er zijn er maar weinig van, als je hem spreekt wil ik ook wel wat weten over zijn auto. P.b dan maar naar me ivm de topic police...:humor:
thanx alvast! :y:
Overigens heb ik al een sterke inductie plaat voor zware pannen...
Alleen ga ik eerst de wagen technies controleren, dus nog even een paar evenementjes je eigen bammetjes smeren en delen met je buddy's...
volvomaniac;91609 schreef : Een buurman van mij heeft ook een vw 4x4, heeft hij van rotterdam airport gekocht. Volgens mij heeft hij ook zo'n 4x4 bus, en wel in de kleur leger groen.
:yesyes: Zeker doen!! er zijn er maar weinig van, als je hem spreekt wil ik ook wel wat weten over zijn auto. P.b dan maar naar me ivm de topic police...:humor:
thanx alvast! :y:
Overigens heb ik al een sterke inductie plaat voor zware pannen...
Alleen ga ik eerst de wagen technies controleren, dus nog even een paar evenementjes je eigen bammetjes smeren en delen met je buddy's...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-02-2009 21:32 #760274
door V300 register
Kan het zijn dat ik je afgelopen donderdag , begin van de middag zag rijden op de A1 bij Stroe? Ik reed in Oostelijke richting, en kwam precies zo'n oranje bus, hoog op zijn poten tegen vlak voor het AC Restaurant.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-03-2009 15:50 #760491
door V300 register
Jep! dat was ik ja ... Grappig!
Moderators: Mark Smeets