club catering
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;89773 schreef : Ziet er gaaf uit!
Ik zeg: doennnn!!!!!!!!!
Op elk evenement:
snoep, snoep, snoep, SNERT en andere soepen, poffertjes, wentelteefjes, suikerspinnen, lollies, olie en koelvloeistof.
:lol:maak me gek!!
ok, ik heb de hints van jullie!!
dat er zulke enthousiaste reactie's zouden komen, verwachte ik niet - leuk!
Mijn idee is om er wat in mee te nemen wat per gewenst evenement nodig kan zijn. Als jullie ??????ren in de kou bij Garage Oostveen de anatomie van vario's doornemen, heb je kans op wegtrekkers...en dan is een soepje of broodje braadworst wel erg welkom. Tevens kan je bij de les blijven....en je hoeft niet eerst door 5 weilanden op zoek naar een frietkot...
Uiteraard ga ik dit met de bestuursleden overleggen, het moet wel goed geregeld zijn...
- V300 register
- Verbannen
-
Dan ga ik zeker naar elk evenement

Broodje braadworst, met curry!
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;89640 schreef : Het lijkt er wel op:
commons.wikimedia.org/wiki/File:VW_LT_40...ght_2008-04-04_A.jpg
dat lijkt niet, dat is em ook meneer bodegoogle

Overigens hoorde ik gister dat zijn broertje op dat Youtube filmpje zijn steekassen brak.Komt omdat ie zoveel grip heeft dat ie niet zal spinnen maar dus gewoon breekt omdat de kracht van de motor te groot is...
Gisteren is ie door ons meegenomen..geweldige wagen om mee te rijden... iedereen geeft je ruimte ... zo gek!? :humor:
Anjo was druk bezig bij Erik, maar verdween half in de wielkasten :crazy2: om te kijken of ie niet nog een metertje hoger kan... :lol:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Niels;89762 schreef : In zo'n geval zou je kunnen denken aan van die magnetische vellen, zoals je ook die 'werkverkeer'-bordjes hebt.
:y: joh! bedenk me net: dat heb ik nog ergens liggen zelfs! :yesyes: alleen moet er dan wel een V3C sticker x2 gedrukt worden...staat nu het oude sbs6 logo op maar die trek je zo los.
Ik zal de maten eens opnemen, kan iemand ze maken dan?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik had al een idee geopperd hoor. Blok uit een 740/760/780/940 TDIC er in. Dat is EXACT hetzelfde blok, want die heeft Volvo van VW/Audi geleend. Alleen dan met turbo en intercooler, dus meer vermogen en koppel. (en toch nog iets uit een Volvo...v0lv0freak;89648 schreef : Jongens jullie gaan behoorlijk offtopic. Niemand beantwoord de vraag van Jeroen: 'Maar eh, wat zijn jullie ideeen en wensen rond om mijn voorstel?'

Ik weet dat dat hem is, kijk maar naar het nummerbord en de omgeving. Niet te missen. Ik bedoelde dat het er wel op lijkt dat ie op een flinke stapel bladveren stond zoals Anjo zei:racousho;89966 schreef : dat lijkt niet, dat is em ook meneer bodegoogle
Dit was op die andere foto beter te zien.AvdAkker;89637 schreef : wat voor ophanging heeft zo'n ding, voor en achter een bladverenpakket + schokdemper?
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;90166 schreef : Ik had al een idee geopperd hoor. Blok uit een 740/760/780/940 TDIC er in. Dat is EXACT hetzelfde blok, want die heeft Volvo van VW/Audi geleend. Alleen dan met turbo en intercooler, dus meer vermogen en koppel. (en toch nog iets uit een Volvo...
Dat is al meerdere keren geprobeerd en... past niet. Het kale blok schijnt te passen met de LT eigen spruitstukken en catrerpan, maar de TD(ic) versies zijn te lastig in te bouwen juist vanwege de andere carterpan en spruitstukken. Tevens ga je dan van een leuke, krachtige, 4 liter naar een 2.4'tje. Als het nu een benzine bak is... gastankje voro lpg of nog beter, aardgas. Kan je er ook meteen op koken. :humor:
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik dacht dat de D's TD's en TDIC's in de Volvo's origineel uit een VW LT kwamen? fout dus?
- V300 register
- Verbannen
-

De LT23 had die motor (2398cc als ik me goed herrinner), de LT28 een 2.8 liter en de LT 40...