club catering
- V300 register
- Verbannen
-
...:humor: prachtig! hahaFrans;89631 schreef : Ik zie het helemaal voor mij:
http://forum.volvo300club.nl/attachment.php?attachmentid=1326&stc=1&d=1234452723
Nee, het is niet mijn plan om er aan te verdienen, meer een service idee. Het leek me gewoon leuk om het te doen tegen onkosten die toch al gemaakt worden.
De motor heeft geen turbo, maar is een industrie blok van VW-Audi groep.
Stickers? ... denk niet dat dat gaat rijmen op deze wagen...
Er zitten 4 pakketten van 3 bladveren onder ja... Een Big Foot bedoel je?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
heuh, vet dan kun je dus zeg maar van hart van de naaf tot aan de body 14 tot 18 inch verhogen, en er dan ook nog een setje superswampers www.superswamper.eu/nl/dutch.html onder gooien. wordt ie een goede 70 cm hoger als dat ie nu is:+racousho;89686 schreef : Er zitten 4 pakketten van 3 bladveren onder ja... Een Big Foot bedoel je?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
racousho;89686 schreef : Stickers? ... denk niet dat dat gaat rijmen op deze wagen...
In zo'n geval zou je kunnen denken aan van die magnetische vellen, zoals je ook die 'werkverkeer'-bordjes hebt.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik zeg: doennnn!!!!!!!!!
Op elk evenement:
Tosti's, Stroopwafels, Snickers/Bounti/Mars/Milkyway, Verse koffie en thee, Nog meer koeken, Kroketten, Cola, BIER, fanta , Pannenkoeken, Spareribs, kippenboutjes, snoep, snoep, snoep, SNERT en andere soepen, poffertjes, wentelteefjes, suikerspinnen, lollies, olie en koelvloeistof.
- Mark Smeets
- Moderator
-
slb_340;89773 schreef : ......... BIER, ........
:uh-uhh::wtf2:
De meeste van ons zullen met de auto zijn, dus lijkt me niet zo'n goed plan. :crazy2:
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
+ broodjes Unox!slb_340;89773 schreef : Op elk evenement:
Tosti's, Stroopwafels, Snickers/Bounti/Mars/Milkyway, Verse koffie en thee, Nog meer koeken, Kroketten, Cola, BIER, fanta , Pannenkoeken, Spareribs, kippenboutjes, snoep, snoep, snoep, SNERT en andere soepen, poffertjes, wentelteefjes, suikerspinnen, lollies, olie en koelvloeistof.
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;89778 schreef : + broodjes Unox!
Neee.... broodjes rookworst, ja, unox... nee. (als je zoiets doet, doe het dan goed)