club catering
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
... een 4 liter blok...huysmans;90230 schreef : De D's e.d. komen inderdaad uit de LT, maar dat was daar de kleinste motor...
De LT23 had die motor (2398cc als ik me goed herrinner), de LT28 een 2.8 liter en de LT 40...
Dan ben ik wel benieuwd naar het koppel daarvan. Dat zal wel smeuiig zijn!

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik wil er nog wel eens een turbo op zetten, want anders moet ik 's nachts al gaan rijden om jullie optijd de koffie te bedienen bij Techniese Dagen.
?n ik zoek een kooktoestel op Diesel. Ze bestaan, dus mocht iemand er toevallig tegenaan lopen ... ?
- V300 register
- Verbannen
-
Ik vraag me alleen af wat die turbo gaat helpen als het ding dan 90 ? 95 pk levert (de standaard af-fabriek waarde voor de 2.4 TD). Wat blijft is dat het ding hoog en zwaar is, gecombineerd met de stroomlijn van een eengezinswoning

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
dit is trouwens geen makkelijke swap, gezien de complete body er even af moet. motor zelf inbouwen is daarentegen wel een plezierig en leuk werkje.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Niels;90264 schreef : Kooktoestel op diesel? Mogen we bijna een milieuvergunning gaan aanvragen als we een evenement hebben!
die zijn er idd, diesel wordt in vrachtwagens voor meerdere dingen gebruikt als om de motor op te laten draaien. denk bijv ook maar aan een standkachel op diesel:)
- V300 register
- Verbannen
-
Diesel kooktoestelletjes zijn er zat te vinden, zoek eens op marktplaats bij de scheepvaart. Gas is niet handig daar, diesel is er zat voorradig, dus kan er prima op gekookt worden.