show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Jeroen's Volvo 343 DL special

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-08-2013 12:25 #934484 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Jeroen's Volvo 343 DL special

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-08-2013 12:34 #934485 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Jeroen's Volvo 343 DL special
Dat is voor mij bijna de druppel. Kan zijn dat ik dadelijk een keer de knuppel in het hoenderhok gooi. Ik wordt hier echt compleet ziek en misselijk van. Als ik denk aan die mooie onderdelen in deze auto en hoe fijn ie kon rijden. Ja, ja in veilige handen...........

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-08-2013 13:00 #934487 door V300 register
Nogmaals...

General Custom;220197 schreef : Edit: zullen we dit onderwerp niet gewoon laten rusten? We zijn een gezellige club, en dat moeten we zo houden!

Ik denk dat we ons beter kunnen bezighouden met het behouden van de auto's die er nog wel zijn, in plaats van door te blijven gaan over deze auto :hmmz:

Erik, als het voor jou zo belangrijk is, je kunt dat bedrijf nog steeds bellen en vragen waar de auto heen is gegaan. Als hij nog ergens bij een sloper staat, kun je hem misschien terugkopen...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-08-2013 13:19 #934489 door V300 register
Erik, ik had ook liever gezien dat het anders was afgelopen met de 343.
Ik had zo ongeveer al met Alex geregeld dat hij naar hem zou gaan als onderdelendonor wanneer Jeroen de auto niet over kon schrijven. Helaas is de wagen mij toen net ontglipt...

Jammer, en daar kunnen we het nog lang, heel lang over hebben, maar het is niet anders... Het blijft natuurlijk gewoon een auto en geen persoon, laten we dat vooral voor ogen houden. Life goes on, ook zonder de DF-34-KR.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-08-2013 13:43 #934492 door E. van Oostveen
Ik zou soms heel graag willen dat ik me niet besef dat dit historisch voorwerp nooit meer terug komt. Waardevol historisch bezit is moet door de FEHAC denk ik nog beter gedefinieerd en beschermd worden. Ik kan hierbij de volgende regel voorstellen: zijn er minder dan 5 auto's van een bepaalde type, uitvoering, jaartal of model bekend en actief op de weg in Nederland (Europa lijkt me vooralsnog niet haalbaar vanwege andere registraties), dan moet de eigenaar speciale toestemming voor demontage hebben en moeten de onderdelen behouden blijven voor de andere overgebleven 4 exemplaren.
Dat lijkt me een gezonde regeling.

Dan is het beter als ik nu een condoleanceregister voor zusje open:

....................................

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-08-2013 13:52 #934493 door E. van Oostveen
Ik ga toch nog even het garagebedrijf bellen om te vragen waarom ze ge?nteresseerd waren in deze auto!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-08-2013 14:34 #934495 door V300 register
Heren/Dames,

Phoew, sla alsjeblieft dit boek dicht. En Erik laat het rusten. Ik heb ook meerdere 300's naar de sloop gedaan. Men kan beter een ongezouten mening bij zich houden. Waar halen mensen het lef vandaan om het over een beslissing van een ander te hebben? Iedereen doet wat die zelf wilt. Sommige dingen zijn niet slim, zonde of wat dan ook. Een persoon leert daar echt wel zelf van.

Met vriendelijke groet, Fabian

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC