show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Jeroen's Volvo 343 DL special

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-07-2013 09:28 #933427 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Jeroen's Volvo 343 DL special
En zeker als dat voor niets is geweest...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-07-2013 09:49 #933428 door V300 register
Jeroen heeft wel voor de 343 betaald, in onderdelen die ik kan gebruiken voor de Millionaire.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-07-2013 12:49 #933434 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Jeroen's Volvo 343 DL special

volvo freak;219077 schreef : nee erik,is geen grapje..

Als deze auto naar de sloop is gegaan, dan had je hem ook (al was het maar vanwege de waardevolle bruine interieurdelen) naar clubleden kunnen brengen. Er zijn altijd mensen die willen helpen.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-07-2013 12:57 #933435 door E. van Oostveen

General Custom;219093 schreef : Jeroen heeft wel voor de 343 betaald, in onderdelen die ik kan gebruiken voor de Millionaire.

Jeroen heeft aan de andere verplichtingen niet voldaan, die je normaal van hem zou verwachten en die wettelijk volgens mij verplicht zijn. Immers jij had niet de intentie de auto uit te lenen. De verkregen onderdelen kunnen als gift beschouwd worden of als iets om nog te vergoeden, danwel terug te leveren. Als hij zich niet aan de overeenkomst houd moet hij het voertuig waarvoor jij verantwoordelijk bent terug leveren. Volgens mij kun je nu zo naar de kantonrechter om een vordering in te stellen.

Ik ga er van uit dat Jeroen (met al zijn goede bedoelingen) de situatie niet overziet en niet op tijd hulp heeft gevraagd en nu langzaam richting ongewenste paden of moerassen gaat. Dat gun ik hem niet, maar ik weet ook niet wat of wie hij nodig heeft om te helpen.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-07-2013 13:04 #933436 door E. van Oostveen
Maar eerlijk gezegd denk ik dat de auto nog leeft, anders zou de registratie bij de RDW anders zijn. Toch denk ik dat Jeroen af en toe wel een steuntje in de rug kan gebruiken.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-07-2013 13:06 #933437 door E. van Oostveen
Vervaldatum APK is pas in november

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-07-2013 13:48 #933438 door V300 register
Jeroen, je kunt dreigen wat je wilt, stampvoeten, noem het maar op. Ik schrijf dit niet om je te stangen, of om aan je bedoelingen met de auto te twijfelen. Ik ben echter wel van mening dat je Bart nu met zeer grote risico's opzadelt en die zorgen zijn de reden dat ik me ermee 'bemoei'.

Je hebt de auto nu meer dan drie maanden voor de deur staan en nog steeds is Bart de offici?le eigenaar, en bovendien de verzekeringnemer. Eventuele bekeuringen gaan dus rechtstreeks naar Bart. Kan hij er van op aan dat jij die betaalt? Want het CJIB heeft in eerste instantie alleen met de kentekenhouder te rekenen.

En hoe denk je het te gaan doen als je om wat voor reden dan ook de verzekering moet aanspreken? De polisvoorwaarden al gelezen? Als de verzekeraar nattigheid ruikt dan is Bart degene die op de zwarte lijst gaat.

Heb je al nagedacht over hoe het per 1 januari 2014 verder moet? Dan zal er bij ongewijzigd beleid een brief bij Bart op de deurmat vallen hoe hij de motorrijtuigenbelasting wenst te betalen. Stel dat jullie voor het kwarttarief kiezen, waar gaat de auto dan staan in de wintermaanden? En als de auto dan toch buiten blijft staan, wie krijgt dan de dure bedelbrieven voor het laten staan op de openbare weg van een auto die is geschorst? Precies.

Maak het nou in orde alsjeblieft.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-07-2013 14:16 #933439 door V300 register
Goed vertrouwen kan natuurlijk ook. Ik heb vorige week een auto van een clublid overgenomen. Heb de papieren meegekregen. Thuis overgeschreven en het afgesproken bedrag overgemaakt. Daarnaast de afspraak gemaakt dat de verzekering nog 1 dag zou doorlopen ivm naar de stalling rijden. Auto opgehaald, vrijwaring afgegeven, et voila.

We zijn er als clubleden natuurlijk ook om elkaar te helpen. 343's naar de sloop brengen is het laatste wat we willen.

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-07-2013 17:54 #933442 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Jeroen's Volvo 343 DL special
de vrijwaring ligt in huis..de 343 richting sloop..

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-07-2013 17:59 #933443 door E. van Oostveen
VOLVO

343 SPECIAL
DF-34-KR

Vul hieronder uw kenteken in:

Vervaldatum APK

23-11-2014
B
Datum eerste toelating

19-10-1978
Datum aanvang laatste tenaamstelling

11-07-2013
I
Datum eerste afgifte Nederland

19-10-1978

Als dit werkelijk zo is: Ik heb hier totaal geen woorden voor, alleen gevoel en dat uit ik maar niet. Als de 343 naar de sloop is, dan hoop ik dat zusje niet wordt vermoord.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC