Jeroen's Volvo 343 DL special
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
volvo freak;219077 schreef : nee erik,is geen grapje..
Als deze auto naar de sloop is gegaan, dan had je hem ook (al was het maar vanwege de waardevolle bruine interieurdelen) naar clubleden kunnen brengen. Er zijn altijd mensen die willen helpen.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
General Custom;219093 schreef : Jeroen heeft wel voor de 343 betaald, in onderdelen die ik kan gebruiken voor de Millionaire.
Jeroen heeft aan de andere verplichtingen niet voldaan, die je normaal van hem zou verwachten en die wettelijk volgens mij verplicht zijn. Immers jij had niet de intentie de auto uit te lenen. De verkregen onderdelen kunnen als gift beschouwd worden of als iets om nog te vergoeden, danwel terug te leveren. Als hij zich niet aan de overeenkomst houd moet hij het voertuig waarvoor jij verantwoordelijk bent terug leveren. Volgens mij kun je nu zo naar de kantonrechter om een vordering in te stellen.
Ik ga er van uit dat Jeroen (met al zijn goede bedoelingen) de situatie niet overziet en niet op tijd hulp heeft gevraagd en nu langzaam richting ongewenste paden of moerassen gaat. Dat gun ik hem niet, maar ik weet ook niet wat of wie hij nodig heeft om te helpen.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Je hebt de auto nu meer dan drie maanden voor de deur staan en nog steeds is Bart de offici?le eigenaar, en bovendien de verzekeringnemer. Eventuele bekeuringen gaan dus rechtstreeks naar Bart. Kan hij er van op aan dat jij die betaalt? Want het CJIB heeft in eerste instantie alleen met de kentekenhouder te rekenen.
En hoe denk je het te gaan doen als je om wat voor reden dan ook de verzekering moet aanspreken? De polisvoorwaarden al gelezen? Als de verzekeraar nattigheid ruikt dan is Bart degene die op de zwarte lijst gaat.
Heb je al nagedacht over hoe het per 1 januari 2014 verder moet? Dan zal er bij ongewijzigd beleid een brief bij Bart op de deurmat vallen hoe hij de motorrijtuigenbelasting wenst te betalen. Stel dat jullie voor het kwarttarief kiezen, waar gaat de auto dan staan in de wintermaanden? En als de auto dan toch buiten blijft staan, wie krijgt dan de dure bedelbrieven voor het laten staan op de openbare weg van een auto die is geschorst? Precies.
Maak het nou in orde alsjeblieft.
- V300 register
- Verbannen
-
We zijn er als clubleden natuurlijk ook om elkaar te helpen. 343's naar de sloop brengen is het laatste wat we willen.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
343 SPECIAL
DF-34-KR
Vul hieronder uw kenteken in:
Vervaldatum APK
23-11-2014
B
Datum eerste toelating
19-10-1978
Datum aanvang laatste tenaamstelling
11-07-2013
I
Datum eerste afgifte Nederland
19-10-1978
Als dit werkelijk zo is: Ik heb hier totaal geen woorden voor, alleen gevoel en dat uit ik maar niet. Als de 343 naar de sloop is, dan hoop ik dat zusje niet wordt vermoord.