Jeroen's Volvo 343 DL special
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
volvofiel;214107 schreef : Ah, uitstel van executie!
volvo freak;219072 schreef : zo,de sloper gebeld en doei 343!!
U wint de wasmachine Joost!
Overschrijven is 9 euro en schorsen 25.. dus ik zie het probleem niet.
Tip voor jou Bart, nooit een auto meegeven voordat hij is overgeschreven. Ook niet bij vriendenen familie.
Wat heeft de club je trouwens misdaan Jeroen?
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;219080 schreef : Tip voor jou Bart, nooit een auto meegeven voordat hij is overgeschreven. Ook niet bij vriendenen familie.
Klopt, maar ik vind het eigenlijk vooral klote voor Jeroen. Neem van mij aan, er speelt hier meer, veel meer, dan alleen de kosten voor het overschrijven/schorsen.
Wat er preces is vind ik niet aan mij om te vertellen, en al helemaal niet open en bloot op internet, maar Jeroen verdient het echt niet dat er zo over hem word gesproken. Ik ken zijn verhaal, dus ik kan het weten.
- V300 register
- Verbannen
-
volvo freak;219077 schreef : nee erik,is geen grapje..
Niet? Hoe wil je een auto ter sloop aanbieden die niet op jouw naam staat?
Zonder gekheid - ik weet niet wat er onderling is afgesproken en dat interesseert me verder ook niet, maar op deze manier gaat het vroeg of laat tot narigheid leiden.
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
General Custom;219082 schreef : Klopt, maar ik vind het eigenlijk vooral klote voor Jeroen. Neem van mij aan, er speelt hier meer, veel meer, dan alleen de kosten voor het overschrijven/schorsen.
Het maakt niet uit wat er speelt. Gewoon niet doen. Ik hoop dat je van deze situatie leert.
Betaal je ook nog steeds de verzekering? Want de auto is verzekerd.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;219088 schreef : Het maakt niet uit wat er speelt. Gewoon niet doen. Ik hoop dat je van deze situatie leert.
Betaal je ook nog steeds de verzekering? Want de auto is verzekerd.
Natuurlijk heb ik er van geleerd, en ik zal dit ook echt niet meer doen. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat als ik het verhaal van tevoren had gekend, ik het ook niet had gedaan.
Ik heb hem inderdaad nog verzekerd, want ik wil geen boetes/deurwaarder/toestanden.
Friezl;219089 schreef : Dat zou ik toch even anders doen Jeroen. Auto in overleg met Bart, want dat is de wettige eigenaar aanbieden aan een clublid en daar 2-3 weken voor uittrekken. Wel zo netjes voor iedereen...
Als iemand de auto binnen 2 weken overschrijft op zijn naam, dan wil ik daarmee nog wel akkoord gaan, maar echt niet langer... Ik wil er na al die tijd toch wel erg graag vanaf.
Maar ik vind het niet aan mij om te beslissen wat er met de auto gebeurd, als ik maar een vrijwaring krijg, Jeroen heeft hem immers overgenomen.
- V300 register
- Verbannen
-