Jeroen's Volvo 343 DL special
- V300 register
- Verbannen
-
Einde van de 343 DL Special?
Voor mij wel...
Na schimmel in de cockpit, een plas water in de kofferbak, een afgebroken scharnier van de kofferklep, lekke band, en tal van motorische problemen, ga ik afscheid nemen van de 343. Helaas is de grill gesneuveld, en zijn de typeplaatjes weg. Cosmetisch ook niet alles meer dus...
Voor mij is de maat vol, het is genoeg geweest. Ik heb te weinig kennis, ervaring, inzicht, en verstand om deze auto weer tot leven te brengen. Voor mij is de klus nu gewoon echt te groot...
Wat blijft er nog over dan? Een wrak? Veroordeeld tot de sloop? Voor veel mensen wel, maar gelukkig heeft zijn nieuwe eigenaar daar geen boodschap aan. De auto rijdt eerst den Bliek in Wintelre voorbij, dan Van Zutphen in Veghel, en dan De Toekomst in Breda nog eens een keer. Hij komt uit in Dordrecht, bij een clublid.
De overdracht van sleutel en papieren moet nog plaatsvinden, maar bij deze wil ik alvast het topic overdragen naar de nieuwe toekomstige eigenaar:
Jeroen de R., dat je maar veel plezier aan de 343 mag beleven! Succes, en geniet er van! Ik vind het in elk geval geweldig dat je dit wilt doen :y:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

- J. Ruiter
- Verbannen
-
nou nou joost..iets positiever mag ook wel zeg..:yesyes:volvofiel;214107 schreef : Ah, uitstel van executie!
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;214110 schreef : Bart, die lekke band gaat jou nog lange tijd achtervolgen, geloof me
Ja, als de Millionaire een lekke band krijgt is het ook meteen afvoeren naar de sloop hoor :+
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Ik ga er van uit dat Jeroen met "Zusje" (broertje rijd in Leeuwarden) gaat pronken op clubbijeenkomsten.
"Zus" was droog toen ik hem van de buitenstalling weghaalde, de band was heel en het scharnier niet kapot en de grille heel, de bekleding was netjes op enkele details en ouderdoms/gebruikssporen na. Voorheen heb ik er altijd zonder problemen mee gereden en ja, er zal altijd wel iets verslijten, opeens niet meer werken oid. En, ja na verkoop ben ik altijd bereid om nog extra inzet te verrichten.
Als Jeroen het leuk vind kunnen we Zus samen bij mij op de brug zetten (kan pas in mei). Ik hoor het wel via mail of Pb.
- V300 register
- Verbannen
-
-dat lelijke dingetjedat op het raam zat is er af
-de middenconsole zit opnieuw vast
-de sluiting van het dashboardkastje werkt weer
-de benzinemeter werkt nu
-de kofferklep blijft nu ook goed openstaan door een nieuwe gasveer (samen met dat rubber vervangen)
-er ligt een andere mat in de kofferbak
-een nette hoedenplank ligt er in (helaas wel grijs i.p.v. bruin)
-en ten slotte alles een keer goed schoongemaakt
-een setje om de binnenspiegel vast te plakken zit er bij, alleen dan moet het echt goed weer zijn i.v.m. vocht. Dat was het helaas niet voor ik dat scooterongeluk kreeg.
Eigenlijk zijn de enige minpuntjes misschien een scheurtje van +-5cm in de stoel, en een zijpaneeltje waarvan het kunstleer een beetje begint te bobbelen.
Die grill, dat was gewoon stomme pech. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan, maar die heb ik dus zelf kapot gedraaid

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-