Arjen's nieuwe 340
- V300 register
- Verbannen
-
Arjen850;210007 schreef : heb ik niet:no:
Als in....ik heb die velgen niet meer .....of.....ik heb andere naafdopjes...?
In beide gevallen geldt....da's jammer
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik heb er ergens nog een of twee als reserve liggen. Er was iemand bezig met reproductie. Een paar jaar geleden heb ik een erg mooi dopje uitgeleend die als voorbeeld voor reproductie zou dienen; echter dat dopje is via via naar x gegaan, daarna via via naar y etc. enz.
Eind van het verhaal: er zijn nog geen nieuwe dopjes te krijgen en m'n eigen dopje is kwijt.
Mocht je ze willen laten repoduceren, houd dan dus goed in de gaten waar je dopje blijft...
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Arjen850;210008 schreef : maak me gekyeehaa!:y::+ hoelang is de komende tijd?
de komende 3 weken sowieso niet.
mijn onderdelen:
ik zie de kapjes al zitten.
De auto zelf mag ook weg. Ik had hem als backup voor m'n GLT maar die staat al te koop dus is deze overbodig. De motor ligt ernaast, aandrijfas moet vervangen worden. met APK, 2.0 carb op LPG uit '86. een kant met deuk over de lengte, een kant in prima staat. veel nieuwe delen. Roest-technisch geen problemen op krikpunt LV na.
- V300 register
- Verbannen
-

- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Lucluc;210015 schreef : Zonde wat er van die auto is geworden
klopt. zo heb ik hem ook gekocht en nog helemaal niks aan gedaan. misschien hou ik een van de twee wel, maar er moet er minimaal eentje weg.
maargoed, Arjen: over +/- 3 wkn dus. misschien 2 als mijn afstudeer-sollicitatie goed gaat.
- V300 register
- Verbannen
-
powerflux;210016 schreef : klopt. zo heb ik hem ook gekocht en nog helemaal niks aan gedaan. misschien hou ik een van de twee wel, maar er moet er minimaal eentje weg.
maargoed, Arjen: over +/- 3 wkn dus. misschien 2 als mijn afstudeer-sollicitatie goed gaat.
Ik hou me aanbevolen, en ik zal geduld uitoefenen.. Ik hoor het wel van je:y:
- V300 register
- Verbannen
-
Arjen850;209996 schreef : en omdat er hier geen topic is waar je iemand kunt beoordelen op zijn koop en\of verkoop manier, dan maar hier. Je bent keurig de gemaakte afspraken nagekomen, forum waardig zullen we maar zeggen:y:
Haha, de volgende keer moet je maar eens mee een rondje over A10 maken}
Dankje Arjen! Dat geldt natuurlijk ook voor jou. Geld stond al op de rekening, een dag voordat hij er was! :y:
Ik wilde bijna nog vragen of ik een rondje mee mocht. Maar had m'n smerige kleren aan, en durfde daarmee niet op jouw net beklede Alcantra te gaan zitten. Voor de volgende keer hou ik me zeker aanbevolen
Je dochter is ook een schat van een meid! En wordt zeker een klus-held later!
- V300 register
- Verbannen
-
flyhart;210153 schreef : Dankje Arjen! Dat geldt natuurlijk ook voor jou. Geld stond al op de rekening, een dag voordat hij er was! :y:
Ik wilde bijna nog vragen of ik een rondje mee mocht. Maar had m'n smerige kleren aan, en durfde daarmee niet op jouw net beklede Alcantra te gaan zitten. Voor de volgende keer hou ik me zeker aanbevolen
Je dochter is ook een schat van een meid! En wordt zeker een klus-held later!
Als er een meeting is waar ik ook bij kan zijn zal ik de R wel een keer meenemen:y:
De velgen zullen over een paar weken gecoat gaan worden;)
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;210167 schreef : Eenmaal ??n brandweer rode 850R automaat op de parkeerplaats bij de ALV, staat genoteerd
:w00t: