Arjen's nieuwe 340
- V300 register
- Verbannen
-
Alex;209991 schreef : Heb hier ook nog een setje liggen die ik voor mijn 340 had bedoeld.
Echter is die nu weg, dus heb ik die velgen ook over.
Het is het dichte type, heb jij het open type?
Poets-wouter heeft ook dichte op zijn witte raaf, dat staat toch erg mooi, hoor!
De dichte versie heb ik zelf al 2 setjes van liggen, komt er nu dus 1 van vrij;) Ik wou perse de open versie.
Dus vandaag met de R naar Jos gereden, en daar de velgen ingeladen. Was erg leuk om kennis te maken Jos, en omdat er hier geen topic is waar je iemand kunt beoordelen op zijn koop en\of verkoop manier, dan maar hier. Je bent keurig de gemaakte afspraken nagekomen, forum waardig zullen we maar zeggen:y:
Haha, de volgende keer moet je maar eens mee een rondje over A10 maken}

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ygis67;209994 schreef : Wie? Poets-Wouter?! Haha... Dan ken je mij dus nog niet...... Ben geboren met poetslappen in de hand, haha
Ah!
Ik heb nog twee hectare aan plaatwerk van m'n 740, donkerblauw non-metallic, dat dof begint te worden.
(hint hint

- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Ygis67;209994 schreef : Wie? Poets-Wouter?! Haha... Dan ken je mij dus nog niet...... Ben geboren met poetslappen in de hand, haha
Volgens mij noemde hij zichzelf zo, ooit eens of door iemand anders, gezien er zoveel Wouters zijn op dit forum...

Makkelijker uit elkaar houden!
- V300 register
- Verbannen
-
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Er was namelijk en diameter die erg lastig verkrijgbaar bleek te zijn.
Die doppen die ik had waren 60mm.
- V300 register
- Verbannen
-
Arjen850;210000 schreef : Even wat anders, wie gaat mij helpen aan de overige 3 (of meer) naafdopjes?:loser:
Je hebt toch nog de originele wielen met die naafdopjes.Als het goed is zijn die 2 deligTenminste als je die op de velg moet klemmen.De oudere,die je met de wielmoeren vastklemt zijn uit 1 stuk.Heb je die nieuwere(wat ik op de foto's van jou auto meende te zien)dan heb je dus een kraag en n dop.Als je die idd hebt dan passen die doppen in de naafgaten van je glt velgen! suc6
- V300 register
- Verbannen
-
Bart Manders;210006 schreef : Je hebt toch nog de originele wielen met die naafdopjes.Als het goed is zijn die 2 deligTenminste als je die op de velg moet klemmen.De oudere,die je met de wielmoeren vastklemt zijn uit 1 stuk.Heb je die nieuwere(wat ik op de foto's van jou auto meende te zien)dan heb je dus een kraag en n dop.Als je die idd hebt dan passen die doppen in de naafgaten van je glt velgen! suc6
heb ik niet:no:
- V300 register
- Verbannen
-
powerflux;210003 schreef : misschien ik wel, maar de komende tijd kom ik niet bij mn onderdelen in de buurt..
maak me gekyeehaa!:y::+ hoelang is de komende tijd?