Arjen's nieuwe 340
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;210167 schreef : Eenmaal ??n brandweer rode 850R automaat op de parkeerplaats bij de ALV, staat genoteerd
wanneer, en waar is die eigenijk?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
volvofiel;210012 schreef : ha, die dopjes weer. Die zijn echt zeldzaam.
Ik heb er ergens nog een of twee als reserve liggen. Er was iemand bezig met reproductie. Een paar jaar geleden heb ik een erg mooi dopje uitgeleend die als voorbeeld voor reproductie zou dienen; echter dat dopje is via via naar x gegaan, daarna via via naar y etc. enz.
Eind van het verhaal: er zijn nog geen nieuwe dopjes te krijgen en m'n eigen dopje is kwijt.
Mocht je ze willen laten repoduceren, houd dan dus goed in de gaten waar je dopje blijft...
Joost, weet jij wat de diameter is van deze dopjes?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;210183 schreef : Ik heb geloof ik nog 4 nieuwe liggen, voor de hagelnieuwe GLT velgen die onder m'n ooit te restaureren 360 GLS moeten komen. Ik zal es ff zoeken op m'n zolder.
Morgen?:y:

- V300 register
- Verbannen
-
Mijn oude metertje vervangen voor een luxere:+
Yits waarschuwde al dat het metertje in het begin wat afleidt, en ja dat klopt .. Wel meteen gezien dat de achterraam verwarming in combi met de spiegel verwarming de grootste gebruiker is, hij krijgt echt een koortstondige dip(zichtbaar op meter), wanneer je deze inschakeld
Yits, wederom bedankt:y:
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Arjen850;210018 schreef : Ik hou me aanbevolen, en ik zal geduld uitoefenen.. Ik hoor het wel van je:y:
Hoi Arjen,
De tijd klopte, ik was er afgelopen week weer. Maar toen is ook de hele auto is verkocht met velgen. Helaas geen losse dopjes dus..
ik heb wel van all-carz.com/photos/volvo-343/03/default.htm deze kapjes nog een stuk of 3.