Arjen's nieuwe 340
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Sander de Bruin
- Nieuw lid
-
Voor zover ik kan zien, zijn het allebei op zijn minst erg nette auto's. Ik zou me twee keer bedenken voordat ik het interieur uit de "Duitse" auto zou vervangen. Als het goed is zou ik de auto zo origineel mogelijk laten, is voor een taxatie altijd een enorm pluspunt. Het is vanaf de foto's lastig te zien, maar als de duitse auto voorzien is van het oude dashboard en oude deurpanelen dan zou ik het zeker niet doen. Dan heb je namelijk een "overgangs" model en dat is vrij zeldzaam. Vroeger hebben wij een 345 DL gehad van 1981. Als die niet zo geroest had dan had ik die nu nog gehad. Was een leuke zeldzame auto.
groeten,
Sander
- V300 register
- Verbannen
-
Wel vond ik een rotte plek in de ophanging van de bladveer, de achterste aan de bestuurders kant, is hier nog aan tekomen?
Ik weet niet precies waarom, maar de foto's die ik plaats worden erg groot..
- V300 register
- Verbannen
-
De andere heeft al een aantal jaren geen APK, maar volgens de RDW moet hij nog wel ergens zijn, vond ik hem maar.....
- V300 register
- Verbannen
-

Dit euvel komt steeds vaker voor, dat vertelde Erik (die is bekend binnen de club en heeft veel onderdelen) mij zaterdag nog, we hebben die van mij ook ge?nspecteerd en bij mij komt de roest er ook al aan. Ik zou een advertentie zetten: www.volvo300club.nl/advertenties.php . Zijn verder toch nergens meer te krijgen.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Weet iemand of er bepaalde types 340 ook al schaars worden?
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;193104 schreef : Ik overweeg om dit soort onderdelen nog alleen aan clubleden te leveren. Het wordt bij mij ook al schaars.
Weet iemand of er bepaalde types 340 ook al schaars worden?
Eigenwijs als ik ben, heb ik het toch nog even geprobeerd bij de dealer, niet te krijgen. Ga ze nu onder de sloper vandaan halen, en maak van meerdere wel een goeie:y:
Maar lever jij ze nog nieuw dan Erik?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Van die rode zou ik echt alle plaatwerk afhalen. Daar blijven maar een paar kleine stukjes van over die in de oudijzerton kunnen.
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;193190 schreef : Zonder hier een advertentieverhaal van te maken. Ik haal ze alleen van auto's af die echt totaal niet meer gered kunnen worden. En dat heeft niet met een toevallige waarde in geld te maken.
Van die rode zou ik echt alle plaatwerk afhalen. Daar blijven maar een paar kleine stukjes van over die in de oudijzerton kunnen.
Begrepen:yesyes:
- Robbert Jan
- Nieuw lid
-
Erik;193190 schreef : Zonder hier een advertentieverhaal van te maken. Ik haal ze alleen van auto's af die echt totaal niet meer gered kunnen worden. En dat heeft niet met een toevallige waarde in geld te maken.
Op die manier kan 1 hele slechte auto de levensduur van een hele hoop andere wagens verlengen. Keep up the good work Erik :halo: , als je de arbeidsuren per onderdeel zou moeten tellen draai je grof verlies, ik spreek uit ervaring. :y:
Erik;193190 schreef : Van die rode zou ik echt alle plaatwerk afhalen. Daar blijven maar een paar kleine stukjes van over die in de oudijzerton kunnen.
In een hele kleine oudijzerton.