daarom moet ik deze een beetje oplappen, langzaam sparen. en daarna deze weer voor een netjes bedrag verkopen.
hiermee wouw ik vanaf dag 1 al aan beginnen maar kon geen paravan vinden voor de roest onder de raam ;p en om te investeren in de rest als je auto er niet uitziet door schade en roest. dat is een beetje zonde van je geld.
en stel ik zou een 240 aanschaffen, alle problemen die ik ermee krijg zijn voor later. als hij echt afkeurpunten zou hebben voor de apk dan valt dit bij de aankoop wel op aan anderre rotte plekken of de lage prijs. zo niet dan peg hebben en repareren. dit heb ik bij mijn golf 1 ook gemoeten maar eerst heeft die 2 maanden zonder apk gestaan omdat ik te lax derin was met maken, dit kost je natuurlijk wel 100 piek. en dat zal me geen 2de keer overkomen haha
volvofiel;195637 schreef : ja, alleen zo jammer dat die wagens zo beroerd rijden... een 300-serie ligt veel strakker op de weg
Nou, dat klopt niet hoor. Ik heb laatst een flinke rit in een 240 uit 1976 gemaakt en dat beviel me uitermate goed! Vooral op de snelweg een betere wegligging.