show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Stan's Volvo 360 Gls ''1984''

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-03-2012 20:30 #901192 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Stan's Volvo 360 Gls ''1984''
daarom moet ik deze een beetje oplappen, langzaam sparen. en daarna deze weer voor een netjes bedrag verkopen.
hiermee wouw ik vanaf dag 1 al aan beginnen maar kon geen paravan vinden voor de roest onder de raam ;p en om te investeren in de rest als je auto er niet uitziet door schade en roest. dat is een beetje zonde van je geld.
en stel ik zou een 240 aanschaffen, alle problemen die ik ermee krijg zijn voor later. als hij echt afkeurpunten zou hebben voor de apk dan valt dit bij de aankoop wel op aan anderre rotte plekken of de lage prijs. zo niet dan peg hebben en repareren. dit heb ik bij mijn golf 1 ook gemoeten maar eerst heeft die 2 maanden zonder apk gestaan omdat ik te lax derin was met maken, dit kost je natuurlijk wel 100 piek. en dat zal me geen 2de keer overkomen haha

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-03-2012 12:41 #901223 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Stan's Volvo 360 Gls ''1984''

volvofiel;195637 schreef : ja, alleen zo jammer dat die wagens zo beroerd rijden... een 300-serie ligt veel strakker op de weg

Nou, dat klopt niet hoor. Ik heb laatst een flinke rit in een 240 uit 1976 gemaakt en dat beviel me uitermate goed! Vooral op de snelweg een betere wegligging.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC