show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Stan's Volvo 360 Gls ''1984''
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-09-2011 13:06 #884846
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Stan's Volvo 360 Gls ''1984''
tijd niks meer van me laten horen, maar heb een nieuwe paravan besteld voor de roest onder de voorraam. hoop deze binnekort een keer te kunnen reparen, (laten reparen) zelf heb ik niet het materiaal om te lassen. als ik vandaag goed nieuws krijg voor vakantie/weekend werk ben ik in staat om meer te investeren in de volvo.
en hij loopt nog altijd als een zonnetje,, ik lag men vader uit in zijn v40 die staat alweer bij de garage. oliedruksensor kapot, en dynamo kapot auto heeft wel 230xxx op de teller en ik 95xxx
ik ben er inmiddels wel achter dat een oldtimer met een 2 liter blok heel veel dorst heeft.. is dit met 2 liter injectie ook zo? of zijn deze al ietsje zuiniger.
ohja,, en mijn groot licht is kapot, de verlichting is waarschijnlijk niet kapot maar ik verwacht de schakelaar. want wanneer ik groot licht schakel reageert hij niet. niet in het dashbord en de verlichting zelf reageert ook niet. wat is hiervan het probleem, de schakelaar? of zit er een relais tussen wat kapot is ofzo?
en hij loopt nog altijd als een zonnetje,, ik lag men vader uit in zijn v40 die staat alweer bij de garage. oliedruksensor kapot, en dynamo kapot auto heeft wel 230xxx op de teller en ik 95xxx
ik ben er inmiddels wel achter dat een oldtimer met een 2 liter blok heel veel dorst heeft.. is dit met 2 liter injectie ook zo? of zijn deze al ietsje zuiniger.
ohja,, en mijn groot licht is kapot, de verlichting is waarschijnlijk niet kapot maar ik verwacht de schakelaar. want wanneer ik groot licht schakel reageert hij niet. niet in het dashbord en de verlichting zelf reageert ook niet. wat is hiervan het probleem, de schakelaar? of zit er een relais tussen wat kapot is ofzo?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-09-2011 14:05 #884850
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Stan's Volvo 360 Gls ''1984''
Goed te lezen! Brutale vraag, waar heb je de paravan besteld? Ik zoek hem ook nog.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-09-2011 14:48 #884854
door V300 register
zie hier 
www.euro-autoparts.nl/index.php?tabel=ar...iesmodel=5&kiesomsch =
zal hem deze week wel keer binnen krijgen, dan knip ik wat foto's kun je zien of t wat is. hoop dat t goed is haha
www.euro-autoparts.nl/index.php?tabel=ar...iesmodel=5&kiesomsch =
zal hem deze week wel keer binnen krijgen, dan knip ik wat foto's kun je zien of t wat is. hoop dat t goed is haha
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-09-2011 15:09 #884855
door V300 register
gave link, die wielranden kan ik nog gebruiken!
Dorst hebben ze altijd. Heb je een B200K of B19A? Rond de 1 op 10 is bij de laatste normaal, met de eerste kan je 1 op 12 halen. Trek er op lpg 2 km per liter vanaf. Echt niet gek voor zo'n grote ouderwetse motor.
Dorst hebben ze altijd. Heb je een B200K of B19A? Rond de 1 op 10 is bij de laatste normaal, met de eerste kan je 1 op 12 halen. Trek er op lpg 2 km per liter vanaf. Echt niet gek voor zo'n grote ouderwetse motor.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-09-2011 15:21 #884856
door V300 register
hiervoor ergens werd B200k blok genoemt, ik heb un roodblok is dat niet ook kenmerk? igg ik ga me wel is verdiepen in het lpg inbouwen wat de kosten ervan zijn. maar dat kan op het verlanglijstje geplaats worden
eerst de roest nog,,
ik wil zoveel
alleen laat t geld dat niet altijd toe haha. daarom hoop ik vandaag nieuw bijbaantje te krijgen en dan kunnen we langzaam aan aan de slag. zo niet, dan word het ng alleen even de roest en dan is t weer un tijd stil 
en trouwens van die link.. het zal natuurlijk wel imitatie materiaal zijn dus passen doet 't meestal niet. maar passend maken lukt altijd.
zo heb ik bij een golf 1 een overzet dorpel derin laten lassen, zag er zeer netjes uit.
EDIT: waar vind ik trouwens de kleurcode van mijn volvo? ik heb namelijk de cente niet om hem over te laten spuiten, dit is hij ook niet waard op 't moment. er zitte hier en daar nog wat deukjes. maar andrs haal ik me baar busjes lak en dan zorg ik dat het weer enigsins netjes uitziet.
en over dat bijbaantje,, die heb ik gekregen
dus we kunnen beginnen !! haha
ik wil zoveel
en trouwens van die link.. het zal natuurlijk wel imitatie materiaal zijn dus passen doet 't meestal niet. maar passend maken lukt altijd.
zo heb ik bij een golf 1 een overzet dorpel derin laten lassen, zag er zeer netjes uit.
EDIT: waar vind ik trouwens de kleurcode van mijn volvo? ik heb namelijk de cente niet om hem over te laten spuiten, dit is hij ook niet waard op 't moment. er zitte hier en daar nog wat deukjes. maar andrs haal ik me baar busjes lak en dan zorg ik dat het weer enigsins netjes uitziet.
en over dat bijbaantje,, die heb ik gekregen
dus we kunnen beginnen !! haha Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-09-2011 22:49 #884869
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-09-2011 10:11 #884874
door V300 register
heb volgensmij toch de b200k, igg bedankt luc ik zal straks eens even kijken 
en heb idd de kleurcode 219-5
en heb idd de kleurcode 219-5
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-09-2011 00:51 #884974
door V300 register
Heb je voor beide kanten de paravan hoek? Voor zover ik weet zijn er alleen nog voor rechts (of links, iig maar een kant) beschikbaar, ze worden niet meer gemaakt in het hoge noorden waardoor al die plaatwerk leveranciers dus niks meer hebben
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-09-2011 17:51 #885084
door V300 register
ik heb ook nog altijd niks binnen, maar order staat wel op besteld. dus ze zijn er mee bezig maar is nog niet verzonden. kan goed dat ik nog een mail krijg dat hij nietmeer leverbaar is. ik hou jullie op de hoogte
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-09-2011 23:18 #885106
door V300 register
Het is een rechter(bijrijderkant) die ik heb liggen, de ander is er dus niet meer daar had artaparts voro naar denemarken ofzo gebeld, waar ze gemaakt werden
Moderators: Mark Smeets