show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Stan's Volvo 360 Gls ''1984''
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-06-2011 19:01 #876584
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Stan's Volvo 360 Gls ''1984''
aaah jammer :S 2 weken geleden niet op gelet ! rijd ik met mijn stomme kop achteruit een straatje uit, wil ik indraaien en zie ik een auto over het hoofd die geparkeerd staat. ik meende dat ik hem voorbij was en toen bots.... dertegen aan, dit kwam ook doordat mijn spiegel nog altijd niet gefixt is en deze de heletijd versteld bij het dichtmaken van de deur :S
de tegenpartij hard lichte schade, ik heb un kras en een lichte deuk op mijn linker achterzijde maar wanneer ik de roest aanpak zal ik dat meteen menemen. ik hoop er in de vakantie werk van te kunnen gaan maken.
ook zijn de velgen nog niet verkocht, dus heb ik nog geen anderre leuke velgen kunnen vinden.
en dan nog ff een vraagje
ik wil mijn orginele volvo cassette radio cr107 uit mijn volvo gls uit 84 halen, en hier een anderre radio met usb poort plaatsen (alpine cde-101rm).
heb beetje zitten zoeken op 't forum, en nu zie ik genoeg berichten over een front plaatje wat je dan voor de radio plaats zodat je geen gat in je dashbord hebt kun kopen. maar weet iemand een vatsoenlijke frontplaat? welke heb ik nodig.
iemand een link ofzo waar ik er een kan bestellen ? bedankt !
de tegenpartij hard lichte schade, ik heb un kras en een lichte deuk op mijn linker achterzijde maar wanneer ik de roest aanpak zal ik dat meteen menemen. ik hoop er in de vakantie werk van te kunnen gaan maken.
ook zijn de velgen nog niet verkocht, dus heb ik nog geen anderre leuke velgen kunnen vinden.
en dan nog ff een vraagje
ik wil mijn orginele volvo cassette radio cr107 uit mijn volvo gls uit 84 halen, en hier een anderre radio met usb poort plaatsen (alpine cde-101rm).
heb beetje zitten zoeken op 't forum, en nu zie ik genoeg berichten over een front plaatje wat je dan voor de radio plaats zodat je geen gat in je dashbord hebt kun kopen. maar weet iemand een vatsoenlijke frontplaat? welke heb ik nodig.
iemand een link ofzo waar ik er een kan bestellen ? bedankt !
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-06-2011 22:13 #876614
door V300 register
Zonde inderdaad van de kras
Zet anders een gezocht advertentie op de site, ik neem aan dat die dingen wel voorradig zijn. Niet bij mij btw..
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-06-2011 23:28 #876640
door V300 register
Standaard stalen velgen zijn met een staalborstel en een spuitbusje zilver nog best heel mooi te krijgen hoor! Er is ooit eens een topic geweest van iemand die dat gedaan had, ik had om die reden de wielen van mijn vorige auto nog maar nooit meer aan toe gekomen.
Blijven het wel maar 13" velgen..., dat dan weer wel...
Blijven het wel maar 13" velgen..., dat dan weer wel...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-06-2011 20:40 #876768
door V300 register
die krijg ik ook wel weer mooi, maar daar gaat het me bij de velgen niet om, die op de foto's eronder zitte zijn nog mijn velgen met winterbanden. deze houd ik gewoon voor de winter.
maar ik wil nog een setje leuke velgjes met banden voor de zomer. en kon die velgen wat hierboven ergens op de foto staan (waar ze voor de volvo staan) voor een zachte prijs hebben, alleen het probleem is ze zijn 17 inch en 4x114,3 ofzo ? ze zoude passe onder de volvo v40 van mijn ouders bj1999 volgensmij.
[mod]niet adverteren op het forum! Daar is de advertentierubriek op de website voor![/mod]
maar ik wil nog een setje leuke velgjes met banden voor de zomer. en kon die velgen wat hierboven ergens op de foto staan (waar ze voor de volvo staan) voor een zachte prijs hebben, alleen het probleem is ze zijn 17 inch en 4x114,3 ofzo ? ze zoude passe onder de volvo v40 van mijn ouders bj1999 volgensmij.
[mod]niet adverteren op het forum! Daar is de advertentierubriek op de website voor![/mod]
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-06-2011 21:52 #876787
door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Stan's Volvo 360 Gls ''1984''
radio wil ik wel :yesyes:..heb nog 2 originele frontplaten liggen voor je.. :yesyes:StanHeijligers;177604 schreef : orginele volvo cassette radio cr107..en frontplaat
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-06-2011 14:46 #876942
door V300 register
sorry maar de orginele radio houd ik zelf, en wat bedoel je met 2 orginele frontplaten ? zo'n platen waar ik een ''moderne radio'' in kan zetten zodat ik niet tegen een gat onder de radio kijk?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-07-2011 22:30 #881878
door V300 register
zo, vandaag even geknutselt. heb met een afdekkapje, een afdekkapje voor de radio gemaakt. zie hier het resultaat. nu even een iso stekker regelen en dan kan mijn radio der eindelijk in. bij de oude radio kan ik de stekker wel afknippen maar dat vind ik zonde, deze houd ik liever nog orgineel en netjes, komt vast nog wel een keer van pas.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
18-07-2011 22:38 #881880
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Stan's Volvo 360 Gls ''1984''
Stekker van de 7 serie is hetzelfde, helpt met zoeken.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-07-2011 22:45 #881882
door V300 register
op conrad vind ik un stekker maar ze vragen daar 20 euro voor. zijn ze nog goedkoper te vinden? ben vandaag ook even bij de heuts geweest maar daar was de prijs ook ongv. 20 euro en er zat een lange levertijd op, daarom heb ik me maar een universele gehaald. alleen nu heb ik me bedacht dat dat zonde is voor de orginele radio
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-07-2011 23:06 #881887
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Stan's Volvo 360 Gls ''1984''
laatste keer dat ik er eentje heb gekocht was bij een universele automaterialen handel en daar was hij 11 euro.
Moderators: Mark Smeets