En wéér een GLT voor de deur
- Mark Smeets
- Moderator
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Maar misschien past het ook wel h?! Heb het nooit geprobeerd. Ik weet in ieder geval wel dat je dat schuine deel vast zit bij die antennes en dus niet te verdraaien/verstellen is. Iets wat vaak bij de universele antennes wel kan.
Zat net te kijken onder de techniek in onze prachtige documentatie en daar staat de inbouw handleiding van de originele antenne. Daar kan je zien dat die kop dus verstelbaar is.
- V300 register
- Verbannen
-
Wilde eigenlijk maandag op vakantie naar Duitsland, maar heb dat toch nog maar even uitgesteld tot dit gefixt is
- V300 register
- Verbannen
-
Ik had het eerst zelf gedaan, maar de lagers bleken verkeerd geleverd te zijn door Bebber, helaas. Toen moest het ook ff snel gebeuren en gelukkig lukte dat ook. Ik meen 32 euro per lager inkoop.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;203036 schreef : Mij kostte het laatst 130 euro voor 2 stuks, bij de garage.
Ik had het eerst zelf gedaan, maar de lagers bleken verkeerd geleverd te zijn door Bebber, helaas. Toen moest het ook ff snel gebeuren en gelukkig lukte dat ook. Ik meen 32 euro per lager inkoop.
Hoe heb je ze later besteld dan? En is dat inclusief keerring? Ik heb hier bij een Volvo-dealer in de buurt ge?nformeerd, die werd aanbevolen door de ANWB-peer omdat ze daar niet bang zijn voor oudere Volvo's. Maar ze rekenen daar tussen de 230 en 280 euro... FF iets andere prijzen :cry3:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-