En wéér een GLT voor de deur
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
En erg netjes inderdaad van die garage zeg, veel plezier nog!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Maar goed, misschien is het wel per ongeluk gegaan. Als je de plek kijkt waar de antenne zit bij een sedan, snap je best dat iemand daar een keer achter kan blijven haken ofzo. Zeker als ie in een wat krapper vak geparkeerd staat. Heeft iemand al es een elektrische antenne ingebouwd? Zat net even snel te kijken op internet, maar die krengen kosten nog best wat...
Verder liggen de winterbandjes er weer onder. Rijdt weer heerlijk, lekker licht sturen met die smalle bandjes! En onlangs bij Anjo m'n prachtige gele veerpoten met Koni's opgehaald! Kan haast niet wachten om ze te monteren! Maar dat wordt denk ik pas na de winter. Tegen die tijd plaats ik wel weer wat fotootjes
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Nieuw kosten die zo'n 25 euro voor een complete set (alleen nog plaatsen en aansluiten, verder zit alles erbij).
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;189892 schreef : Je kunt ook een elektrische antenne van een 440/460, 850 en ik dacht ook S40 gebruiken.
Nieuw kosten die zo'n 25 euro voor een complete set (alleen nog plaatsen en aansluiten, verder zit alles erbij).
Dank je voor de tip! Nieuw bij de dealer of de automaterialenzaak?
Lucluc;189901 schreef : Balen Harry! Ik ken het gevoel
Mja... Gelukkig is dit redelijk eenvoudig te verhelpen. Liever zo dan een deuk of kras
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Dutchie;189913 schreef : Dank je voor de tip! Nieuw bij de dealer of de automaterialenzaak?
ebay
dit is even een voorbeeld, er staan er meerdere op ebay. Vorige week zag ik toevallig een hele nieuwe voor 25 pond.
- V300 register
- Verbannen
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
En de kop van deze antenne kan je niet verdraaien, wat bij universel vaak wel kan.
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-