En wéér een GLT voor de deur
- V300 register
- Verbannen
-
Kleur is grijs, beetje bronskleurig. Meegespoten bumpers en tankdop, een trekhaak, koplampwapsers, en nog meer van die gekkigheid

Deze GLT heeft ook een tijd stilgestaan bij de Van den Berghs, maar niet zo lang als mijn vorige. Ik geloof sinds 2007. Daarom is ie nog wel wat muf, en moet er wat achterstallig onderhoud aan gebeuren. Maar dit is z?ker weer een leuk project om mee bezig te zijn!
Zaterdag a.s. een plaatje bij het praatje! :yeah:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Waar heb je 'm gevonden?
En om de open deur in te trappen:
:pics:
- V300 register
- Verbannen
-

De auto stond bij Van den Bergh in Malden, deze is van Rob geweest, maar hij heeft er nooit mee gereden bij mijn weten. Ik had deze al eerder bij hen in de schuur zien staan, maar toen was ie nog niet te koop.
Edit: owja, het is dus net als deze een sedan. Ben ik erg blij mee, want die rijden erg lekker en hebben een hoop extra bagageruimte.
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Netjes Harry, ben benieuwd naar de foto's en (het ontbreken van) roest?

- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;162598 schreef : Ik bespeur een nieuwe rage, de overstap van hatch naar sedan (Jeroen van B, Harry, ..)
Netjes Harry, ben benieuwd naar de foto's en (het ontbreken van) roest?
Whaha, niet alle rages zijn fout, toch? :+ Maar m'n 340 hatchback heb ik ook nog steeds! En die gaat ook niet weg!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Wachten we ondertussen (on) geduldig op de plaatjes, weet je ook wat de geschiedenis is geweest van deze 360?
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;162603 schreef : Gefeliciteerd met je aanwinst Harry, zoals ik al wel eens heb gezegd ben ik stiekem altijd al een beetje jaloers geweest op de eigenaren van een 360 sedan.
Wachten we ondertussen (on) geduldig op de plaatjes, weet je ook wat de geschiedenis is geweest van deze 360?
Ik weet eigenlijk niet zoveel van de 360, behalve dan wat ik in m'n eerste post vertelde. Oja, en de lage km-stand van 118.000! Da's ook wel bijzonder voor een GLT!
Niels;162616 schreef : Je moet niet zo veel in Malen komen! Word je alleen maar kooplustig van
Je hebt gelijk... Sorry :f
- V300 register
- Verbannen
-