Volvo 360 GLS 1984 Hatchback
- V300 register
- Verbannen
-
Nee knap schit als je denkt de boel weer in orde te hebben dat er weer wat mis is. Ik ken dat gevoel.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Loop ik gisteren naar m'n auto uit de sportschool. Zie ik tot mijn grote verbazing dat er een soort van zwarte tsjak, lijkt wel ML ofzo tegen m'n deur aan zit. Ook op een hele rare plek. Er zit dus een dikke beschadiging onder, en ook al roest.
ten eerste moeten mensen met een vingers van m'n auto afblijven. Maar als het dan toch gebeurd, laat dan een briefje achter.. iedereen is toch verzekerd? en ga het al helemaal niet proberen te verdoezelen met ML of teer of weet ik veel wat!..
Wie weet wat ik het beste nu kan doen? Opschuren, en primer er op zeker?
Ik ben goed over de zeik.
(deukje zat er al voordat ik 'm kocht)
- Robbert Jan
- Nieuw lid
-
flyhart;196576 schreef : Eerst maar eens nieuwe dempers;) heb nog verschillende opties:
- DAI uit engeland, duur en heb weinig ervaringen gelezen
- KONI, moet pasbus etc maken.
Dai levert op zich goed spul maar is meer gericht op de mendsen die de ophanging willen aanpassen/verbeteren/....
Van Koni moeten er nog sets bestaan voor de 300, waarom dan die van VW aanpassen?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Ik vraag me ook af hoe je een auto daar nu kunt beschadigen?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Gewoon briefje onder de ruit met telefoon/email lijkt me het netst. Nu heb je wel een ingebouwde deurbeschermer dus je kunt 'm lekker opengooien! yeehaa!
volvomania;196601 schreef : Dai levert op zich goed spul maar is meer gericht op de mendsen die de ophanging willen aanpassen/verbeteren/....
Van Koni moeten er nog sets bestaan voor de 300, waarom dan die van VW aanpassen?
Als jij me kan vertellen waar ik nog zo'n setje op de kop kan tikken houdt ik me warm aanbevolen, ik kan ze niet vinden. Laatst stond er toevallig een setje te koop maar toen was iemand anders mij net voor, ik heb toen wel een set loadadjusters kunnen scoren.