340 GL vario 1986 van Gerrit
- V300 register
- Verbannen
-
H? Wouter, met die Deventerse BP gewoon 1 op 12, haha.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-

Afgelopen maand 2 personen incl bagage naar Schiphol gebracht en terug vanaf Amersfoort met 130 op de teller, kwam na die rit uit op 1:11....
De stationair schroef zou je dan beter weer kunnen ontdoen van het vet denk ik, als die wat vast komt te zitten door vuil/roest is dat zo erg nog niet, juist om de problemen te voorkomen die jij vandaag had.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Gekke Gerritje;168083 schreef : Als Ie met die nieuwe carb niet goed loopt schop ik her de deur uit:mad:
Doe je toch niet!

Dan weet je dat je goed bezig bent!

- V300 register
- Verbannen
-
Mmmmh, zal eens afwachten hoe het volgende week gaat met de gereviseerde carburateur.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dat is een van de geweldige extra's van het rijden in een oude auto... Zelfs als je hem perfect onderhoud gaat er wel eens wat kapot, maar je kunt ?lles zelf repareren! Dat gaat met een modern hok niet zo makkelijk... :+ Dan sta je gewoon stil en moet je (lang) wachten op de ANWB...Gekke Gerritje;168102 schreef : ik heb geen zin om steeds te sleutelen als ik geen zin heb
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Gekke Gerritje;166461 schreef : [ATTACH]2945[/ATTACH]
Nou Guus, je tankje zit er in, wat was dat nodig zeg. Heb eerst de oude vloeistof er maar weel helemaal uitgehaald en flink gespoeld, was weer bruin, nou ik weet wwarom. In het tankje zat echt een bruine smurrie, leek wel caramelvla, misschien van ??n of ander goede wat mijn voorganger er in gemilt ha, bah. Alles gespoeld, slangen, radiateur, motor, kachel, waterpomp enz. en zie het is weer lekker fris in het tankje. Trouwens gelijk daaronder even alles roestvrij gemaakt want rondom de bevestigingsbeugel zat wel wat roest!!:woops:
ziet er weer goed uit Gerrit,oude tankje niet weg gooien h?:nono:
- V300 register
- Verbannen
-