340 GL vario 1986 van Gerrit
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
de CR-407 is volgens mij te jong voor de 300serie, heeft ook een DIN inbouwmaat dus past meer bij de 440 etc.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Sinds ik mijn carburateur heb gereviseerd is dit probleem er niet meer, misschien dat bij jou de vlotterhoogte niet goed is
(moet 7mm zijn gemeten vanaf de vlotterdeksel incl pakking tot vlotter)
- V300 register
- Verbannen
-
Gekke Gerritje;158628 schreef : Nu heb ik een andere carburateur en moet ik bij een koude motor altijd twee maal starten, na de eerste maal slaat ze gelijk af en na de tweed maal blijft ze wel goed lopen, rara wat is dat?????
Als het buiten wat kouder wordt, heb ik daar met beide 340's ook last van. Vind het zelf niet zo'n probleem, maar waarschijnlijk ligt het inderdaad aan de carburateur.
- V300 register
- Verbannen
-
[ATTACH]2792[/ATTACH]
[ATTACH]2793[/ATTACH]
Zo van de week even de werkplaats op het werk ingedoken om de nieuwe deurgreeprubbers erop te zetten. Dat werd gelijk een mooi klusje. Oude plastic eraf en vervangen door dubbellaags plastic, bubbeltjes met dat dikke meubelinpak plastic. Originele speakerkabeltjes losgemaakt uit de deur en naar de voetenruimte gelegd zodat de speakers voor nu over de originele kabels spelen en ik het 9 polige blokje helemaal kan gebruiken.
Vervolgens ook netjes kabels naar achteren getrokken overal achterlangs, onder de dorpel afdekplaat enz. De speakers van de voetenruimte uit de sloop 360 van de sleuteldag open gemaakt en speakers losgesneden met heel dun mesje en er 2 goede JBL 10 cm speakers er in gezet en alles weer netjes vast gezet in de voetenruimte.
En het mooiste!!! De deuren van binnen, echt totaal geen spatje roest alleen wat opgedroogde tectyl o.i.d. Dus gelijk maar even de bus Valvoline ML gepakt om dit zo de houden!!!:worship:
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Creatief idee ook door het laagje plastic te vervangen voor bubbeltjes plastic, met een beetje mazzel heeft het ook nog een geluidsdempende functie!
Dat die kabeltjes voor de speakers er al liggen kwam ik laatst ook achter (was eveneens iets met deurgreep rubbers aan het doen

Vond je het goed te doen, de deur greep rubbers vervangen?
- V300 register
- Verbannen
-
Tja, echt geen spatje roest aan de deuren, helemaal nergens, wel geinig.
Nu alleen de carburateur nog eens goed afstellen/reviseren en mijn stalen velgen afmaken (schuren/spuiten) want dan kunnen de winterbanden eronder.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Gekke Gerritje;159943 schreef : Tja, echt geen spatje roest aan de deuren, helemaal nergens, wel geinig.
Geeft wel een trots gevoel h?

Maar haal de chroomlijstjes om de ruiten er maar eens af... als je dan n?g geen puntje roest tegenkomt, mag je in je handen klappen