340 GL vario 1986 van Gerrit
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
zo uit mijn hoofd...: rechter deur, linker voorscherm, kofferbakrand, rechter vorruitstijl...volvo freak;161489 schreef : ben ze nog niet tegen gekomen..
- J. Ruiter
- Verbannen
-
gezien en behandeld..Bodejodel;161547 schreef : rechter vorruitstijl...
- V300 register
- Verbannen
-
de GLE deuren krijgen dezelfde behandeling, gaat anders ook niet goed komen
- V300 register
- Verbannen
-
Toch maar eens de tellerunit eruit gehaald om te kijken of ik makkelijk de toerentellert en de buitentemperatuurmeter erin zou krijgen, had al droog geoefend op de tellerunit met toerenteller dus dat ging allemaal perfect. Achter de unit zag ik 2 stekkertjes en ik dacht het zal toch niet dus ik even met een kort stukje kabel de sensor aangesloten.
[ATTACH]2858[/ATTACH]
[ATTACH]2859[/ATTACH]
Karretje gestart en temperatuur en toeren, joepie!!!!!!
Sensor maar weer losgehaald anders heb ik alleen een binnentemperatuur, binnenkort even goede stekkertjes halen, heb al een mooi geisoleerd kabeltje en dan alles aansluiten. Natuurlijk nog even de km tellerkabel geolied en nog wat isolatie aangebracht. Van de week eens even de sensor en de kabel aanleggen!!!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Op naar de volgende klus, en in de tussentijd lekker genieten van je net aangesloten instrumenten.
- V300 register
- Verbannen
-
[ATTACH]2866[/ATTACH]
[ATTACH]2867[/ATTACH]
[ATTACH]2868[/ATTACH]
Bumper eraf en de roest achter de bumper viel 100% mee, eigenlijk noppes. Toen ik in die luchtkanalen van de cvt keek zag ik wel wat roest, vooral aan de bovenkant. Roestborstel eldoor en gelijk een bokkepoot gepakt en een mengeling van Owotrol en ijzermenie erop gesmeerd.
Vervolgens kabel getrokken, sensor op zijn plek en alles aangesloten en voila!!! Een buitentemperatuur!! Alles weer vastgemaakt en naar huis heerlijk van de -7 genoten op het dashboard!!!!
[ATTACH]2869[/ATTACH]
[ATTACH]2870[/ATTACH]
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Goed om te lezen dat het helemaal is gelukt, staat best wijs h? zo'n temperatuur meter, sommige luxere auto's hebben dat niet eens.
- V300 register
- Verbannen
-