360 GL sedan 1986 van Lucluc
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Maar volgende keer zeker!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
wedden dat jij FB typte, en dat het toen niet mocht omdat je zo hinderlijk meer dan weet-ik-hoeveel karakters moet hebben.. en dat je toen maar puntjes erachter hebt gezet?
- Mark Smeets
- Moderator
-
flyhart;197656 schreef :
wedden dat jij FB typte, en dat het toen niet mocht omdat je zo hinderlijk meer dan weet-ik-hoeveel karakters moet hebben.. en dat je toen maar puntjes erachter hebt gezet?
5....
- V300 register
- Verbannen
-
flyhart;197656 schreef : wedden dat jij FB typte, en dat het toen niet mocht omdat je zo hinderlijk meer dan weet-ik-hoeveel karakters moet hebben.. en dat je toen maar puntjes erachter hebt gezet?
Nee, ik wist op voorhand al dat die melding ging komen. Dacht nog ff aan FaceB of FBook, maar puntjes staan zo lekker mysterieus
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
De bougie aan de vliegwielzijde krijg ik er niet zover in als de andere bougies. Als de schroefdraard stuk is, wat moet ik dan doen? Vooralsnog heb ik er geen last van.
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;197782 schreef : Vandaag heeft ie een poetsbeurt gekregen, ontstekingsronde inclusief alle kabels en een setje nieuwe ruitenwissers. lpg mengschroef op de verdamper nog een hele slag dicht gedraaid. Hij lijkt nu wat eerder op de pakken. Kijken wat het verbruik nu wordt.
De bougie aan de vliegwielzijde krijg ik er niet zover in als de andere bougies. Als de schroefdraard stuk is, wat moet ik dan doen? Vooralsnog heb ik er geen last van.
Als de schroefdraad echt stuk is, dan zul je een helicon moeten plaatsen.
Als hij niet lekt, dan mooi laten zitten, tot dat het echt niet meer anders kan;)
Gepoetst? Waar zijn de plaatjes dan?:photo:
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Dat resultaat willen we natuurlijk maar al te graag zien!