360 GL sedan 1986 van Lucluc
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Lucluc;186752 schreef : Waarom bij een injectie vaster? Staat niet in de vraagbaak, staat alleen bij B200 motoren.
Je hebt gelijk J-L, dat was het verschil, zo staat het ook in de vraagbaak.
Ik was even in verwarring omdat ik m'n B19A met 160 heb vastgezet, terwijl die engelsman in zijn youtube-tutorial zijn B200-injectie met 250 vastzet
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
In de vraagbaak staat toch 250 nm voor B200. Binnenkort maar eens strakker aandraaien dan! Ik heb alleen geen Timen tool bij de hand. Misschien kan ik even bij de lokale Volvo-boer langs.
Iemand nog gedachtes over het zingen van de dynamo of een ander onderdeel. Misschien de spanrol? V-snaren zitten redelijk strak, maar kan ze een cm indrukken, wel hard drukken. Ik kan ze ook een kwartslag draaien.
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb overigens de wintergril weer verwijderd. Die zet ik er alleen op als de temperaturen onder het vriespunt zijn. Luchtinlaat heb ik aangepast, zodat de motor niet meer uitwaait bij terugschakelen. Ik had er nooit zo'n last van gehad, maar de laatste tijd sloeg ie steeds bijna af bij een stoplicht.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Lucluc;189787 schreef : Sinds 1 december heb ik een nieuwe baan op nog geen 40km, dus dit gebakje wordt de komende tijd minder intensief gebruikt. Ik kan nu op 1 tank de hele week heen en weer rijden. Ik ben een blij man! Ga ook een dag minder werken, zodat ik wat meer tijd heb voor de Volvo's en de muziek.
Toe maar, het kan niet op

Veel succes met je nieuwe baan J-L!
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
wat ga je nu doen? was het project bij de gemeente utrecht afgelopen? Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.