360 GL sedan 1986 van Lucluc
- V300 register
- Verbannen
-
Je kan altijd een open sollicitatie sturen. Bij de overheid werken veel relatief oude werknemers, dus het is een kwestie van tijd dat er veel banen vrij komen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
:D:D!Oh, wij hebben hier nog geen sneeuw gehad
- V300 register
- Verbannen
-
Verder bij de garage geweest en alle 4 de winterwielen laten balanceren. En op de remmenbank geweest. Ik heb iets remverschil aan de achterkant, maar is nog binnen de marges voor de apk (20%), maar vind het te veel, dus ik wil er iets aan gaan doen. Iemand een idee? Misschien de trommels eens uitslijpen, of andere trommels proberen? Auto remt verder zeer goed!
Later nog een achterlicht vervangen (was stuk, waarschijnlijk met dank aan uitgaanspubliek). En ik heb een lekkage; er staat soms een plasje onder de pedalen. Maakt op zich niet zo veel uit, want de wintermat werkt als een soort kuipje en die kun je dus makkelijk leeggooien
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Lucluc;191395 schreef :
Verder bij de garage geweest en alle 4 de winterwielen laten balanceren. En op de remmenbank geweest. Ik heb iets remverschil aan de achterkant, maar is nog binnen de marges voor de apk (20%), maar vind het te veel, dus ik wil er iets aan gaan doen. Iemand een idee? Misschien de trommels eens uitslijpen, of andere trommels proberen? Auto remt verder zeer goed!
schoonmaken!
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;189985 schreef : Adviseur DIV. Ik moet de werkprocessen voor het digitaal archiefbeheer inrichten en zorgen dat alles werkt in combinatie met het afhandelingssysteem van het KCC. Geen makkelijke opgave!
Wat doe jij en bij welke gemeente?
Ik ben projectmedewerker bij de gemeente Tubbergen. Werk nu vooral aan de realisatie van Kulturhusen en andere multifunctionele accommodaties.
Digitalisering is inderdaad de toekomst, zijn we in Tubbergen ook druk mee
- V300 register
- Verbannen
-
Krekkelens;191403 schreef : Digitalisering is inderdaad de toekomst, zijn we in Tubbergen ook druk mee
I know, Tubbergen wordt nog wel eens als voorbeeld genoemd. Leuke baan heb je ook, lijkt me! Het principe van een Kulturhus is toch uit Denemarken overgewaaid?
@Joost: een jaar geleden heb ik nog nieuwe remcilinders achter geplaatst en toen ook de boel schoongemaakt. Ik ga het binnenkort nog eens doen. Thanx
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Lucluc;191404 schreef : @Joost: een jaar geleden heb ik nog nieuwe remcilinders achter geplaatst en toen ook de boel schoongemaakt. Ik ga het binnenkort nog eens doen. Thanx
3 apk's geleden heb ik beide remcilinders van m'n 345 vervangen en alles schoongemaakt. APK daarna; teveel remverschil op de achteras. Trommels eraf, kopervet op de daartoe aangewezen plaatsen gebruikt, alles goed schoongemaakt en nooit meer last van gehad.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
vergeet ook het automatisch remstelmechaniek niet, als dat vast gaat zitten heb je al heel gauw remverschil!