Dan toch maar even voorstellen: Volvo 360 B200K
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Onder de kap echt pr?cies hetzelfde als die van mij:P (behalve dat ik vandaag het hartje ff een schoonmaakbeurt heb gegeven:halo:)
zal je blijven volgen, en mss kan ik er ook nog wat nuttige dingen uithalen:D
jos
p.s. ons topic: volvo 360 gls uit 1985
- V300 register
- Verbannen
-
"de auto ophalen doe je natuurlijk in stijl"
carbagerun.littlebluefrog.nl/
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Alex;143836 schreef : schrijf mij maar in voor de achterste zijdeuren, ik heb wel vervangende rotte exemplaren voor hem...interieur en deurklinken kan hij me ook wel mee verblijden... :f
Lucluc;143841 schreef : En het beige interieur?
Interesse voor onderdelen graag via mail, dan kan ik het van daaruit 'centraal' regelen... :y:
En btw: een beller blijkt maar weer eens sneller te zijn, wegens problemen met mijn laptop icm internet kon ik afgelopen weekend niet regelmatig dit forum (en mail) checken, telefonisch is het interieur ondertussen al gereserveerd... :hmmz:
Dendorssers;143869 schreef : vind het stiekem wel heel erg jammer! Heeft Erik geen rottere staat om mee te crossen, dan kunnen jullie ruilen! Deze ziet er echt nog zo goed uit!
Bodejodel;143873 schreef : Dat zou het mooiste zijn, want deze is wel erg mooi zo op de foto's...
Kenteken is gister (maandag) ingeleverd, dus helaas...
Op de foto's lijkt het misschien nog wat, maar in het echt is hij een stuk minder... Her en der heeft hij zijn plekjes (of roest of troosteloos opgeknapt, in beide gevallen lelijk), hij loopt niet helemaal fijn (motor slaat bij vlagen op hol en dan is schakelen ook een probleem) en de uitlaat is er onderweg geknald... :crazy1:
- V300 register
- Verbannen
-
flyhart;143885 schreef : Erg mooie auto!
Onder de kap echt pr?cies hetzelfde als die van mij:P (behalve dat ik vandaag het hartje ff een schoonmaakbeurt heb gegeven:halo:)
zal je blijven volgen, en mss kan ik er ook nog wat nuttige dingen uithalen:D
jos
p.s. ons topic: volvo 360 gls uit 1985
Heb op dit moment nog niet zo heel veel plannen met de bolide hoor, zolang ie blijft gaan, dan gaat ie!

Ik houd jullie topic ook in de gaten, het viel mij inderdaad ook op dat jullie een B200K hebben, merendeel van de 360tigs is toch injectie... Ben benieuwd hoe jullie rit straks gaat verlopen!
flyhart;143999 schreef : Hahaha w?t vet! Zit ik even rond te surfen op carbagerun.nl (doen wij aan mee met onze volvo 360) Zie ik toch even een bekende auto voorbij komen. En na een half dagje door m'n hoofd spoken had ik het:
"de auto ophalen doe je natuurlijk in stijl"
carbagerun.littlebluefrog.nl/
Haha, ja, donders lachen met zo'n bolide over straat, iedereen kijkt je aan en er worden zelfs foto's van je gemaakt! Al hebben wij (we hebben de 740 combi met zijn 3en gekocht) niet meegedaan aan de carbagerun, we hebben hem zo gekocht om er dit jaar mee op vakantie te gaan (als we hem weer zover op kunnen lappen :hmmz2:).
- V300 register
- Verbannen
-
En hierbij weer eens een berichtje, ik ben namelijk op zoek naar een onderdeeltje!
Laatst liep ik even een rondje om mijn bolide, kijk ik een beetje vreemd tegen de achterkant aan, wat blijkt, het glaasje van het achteruitrijlicht aan de rechterkant mist!
Die is er kennelijk gewoon uit gestuiterd, ik heb niets geraakt met de achterkant in ieder geval en er is ook niet te zien dat iemand anders er tegenaan heeft gezeten, dus het glaasje heeft zelf besloten de auto te verlaten...
Niet zo heel handig natuurlijk en het siert de wagen ook niet echt, dus nu ben ik op zoek naar een dergelijk glaasje.
Wie o wie heeft er 1 liggen en wil deze wel verkopen?
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Calimero;145570 schreef : En hierbij weer eens een berichtje, ik ben namelijk op zoek naar een onderdeeltje!
Laatst liep ik even een rondje om mijn bolide, kijk ik een beetje vreemd tegen de achterkant aan, wat blijkt, het glaasje van het achteruitrijlicht aan de rechterkant mist!
Die is er kennelijk gewoon uit gestuiterd, ik heb niets geraakt met de achterkant in ieder geval en er is ook niet te zien dat iemand anders er tegenaan heeft gezeten, dus het glaasje heeft zelf besloten de auto te verlaten...
Niet zo heel handig natuurlijk en het siert de wagen ook niet echt, dus nu ben ik op zoek naar een dergelijk glaasje.
Wie o wie heeft er 1 liggen en wil deze wel verkopen?
Dat komt omdat het achterlichtunit wat verzakt vanwege de belabberde bevestiging.
Die unit gaat dan fijn "leunen" op de bumper met, jawel, dat glaasje. Je hebt ook nog chromen platen dus daar wordt de bumper iets "hoger" van => lampen gaan er eerder op leunen.
Overdreven gezegd gaan je achterlichten een V vormen i.p.v. een rechte lijn.
Als je straks een achterlicht gevonden hebt moet je hem (het kapje) inderdaad goed vastlijmen, je kunt het beste modelbouwlijm gebruiken. Geen Revell o.i.d., maar professioneel spul. Dat werkt tenminste. Secondenlijm e.d. werken maar een paar weken.
Ohja, en niet vergeten om die achterlichten dus een stukje omhoog te trekken! Aan de binnenkant het moertje losdraaien, achterlicht zo ver mogelijk omhoog, en het moertje weer vast. Anders ben je dat kapje zo weer kwijt.