show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Volvo 340 L 1983 van Marcel

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-04-2010 13:55 #827826 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Volvo 340 L 1983 van Marcel
Die moet je met een nijptang inknijpen en dan klemt hij vast

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-04-2010 15:27 #827932 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 340 L 1983 van Marcel
Ik zat al te kijken naar de kleur en dacht daar zit wel erg veel verschil in mbt tot verkleuring...

Ja dat is echt balen. Maar zo,n fout maak je maar 1 keer dat is dan weer het voordeel.

Ik had bijvoorbeeld wel 2 verschillende soorten merken spuitbussen allebei met hetzelfde kleurnummer maar daar zag ik geen verschil in. Hoewel dat ook kan zijn. Zie wel dat je goed kan spuiten, dus dat beloofd wat mooi,s te worden. Die deur heb je ook zo weer mooi of is die al mooi met dat witte opvulmiddel of wat het ook mogen zijn.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-04-2010 23:21 #827994 door V300 register
Er komen nog nieuwe deuren op, die zijn nu nog blauw dus worden ook nog gespoten :)

Zo, net teruggekeerd van Hotel van Oostveen.

We begonnen met goede moed aan de dorpel en voorbalk roestauratie. Na de eerste dag hadden we al moeten besluiten dat we alleen de linker dorpel gaan vervangen en de voorbalk geheel aanpakken. Ik heb de dropel losgeprutst en nog een stuurhoesje vervangen terwijl Erik het laswerk heeft gedaan.

De volgende dag is Erik voornamelijk met de voorbalk bezig geweest, en omdat ik niks te doen had, heb ik Paulien's auto gesloopt :+
Oftewel ik heb het front er afgehaald, waarvan de onderste hoeken nu op mijn voorbalk komen :) Momenteel staat de Lolvo nog in Landhorst geparkeerd, met een half open liggende dorpel en een voorbalk en wielkastrand die steeds meer erop gaan lijken zoals het hoort :) Voor de 11e wordt hij afgemaakt zodat er geen automatische boetes komen hier :f

Zo, nu lekker slapen :zzz:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-04-2010 08:20 #828019 door V300 register
Nice Marcel, denk dat we allemaal gelukkig zijn met hoe jij met je auto aan het omgaan bent! Echt toppie!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-04-2010 08:58 #828023 door V300 register
Thx :) Alleen m'n bankrekening is er niet heel blij mee :+

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-04-2010 09:05 #828025 door V300 register

Vermilion;142192 schreef : Thx :) Alleen m'n bankrekening is er niet heel blij mee :+

Ach Marcel, wat is dat bietje geld nou! :p

Ik weet hoe het gaat jongen, je koopt een auto en dan...

Je bent stevig besmet jongen! Net als iedereen hier denk ik!:y:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-04-2010 09:34 #828028 door V300 register
Ja je moet eens kijken wat je dadelijk in die wagen gestopt hebt. Ik vind dat wel heel erg knap moet ik zeggen. Ik doe dat ook maar met mij wagen heb ik een band als `vroeger familiebezit` alle oma,s en opa,s die allang niet meer leven hebben zelfs in die wagen gereden. Het heeft dan wel iets... Je zou het aan Erik moeten vragen welke staat zijn en mijn wagen waren op foto,s afgaan denk ik dat het behoorlijk dicht met elkaar in de buurt komt. Dus ik weet wel wat het is om het op te knappen.

Maar jij hebt hem zo gekocht en dan toch alles doen voor die wagen om hem goed te krijgen zonder te denken hij gaat er uit.... Maar goed je hebt dadelijk wel een mooie auto! Ik vind hem nu al stoer en dadelijk is hij helemaal top.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-05-2010 16:16 #832133 door V300 register
Een kleine maar toch interessante update, hij staat nu weer voor mijn huis, met apk :D Inclusief nieuwe dorpel, stevige voorbalk en glimmende voorschermen, met vele dank aan Erik :) (van m'n volgende loon maar eens de goede kleur bestellen) Van de week ga ik hem nog flink inspuiten met ML en een beetje afwerken, en als er nog tijd voor is nog een plaatje erin laten zetten in de achterste wielkastrand. Verder ga ik er tot het ritje naar Duitsland weinig aan doen, behalve kleppen stellen en de carb wat zuiniger zetten.

Ondertussen ben ik vast de nieuwe veerpoten in elkaar aan het zetten. Helaas heeft eentje na het zandstralen toch wat gaatjes vertoond, dus deze moet ik nog een vervanger voor vinden.. Als ik iets doe wil ik het ook goed doen :+ Heb zojuist ook gelijk een setje nieuwe wiellagers en taatslagers besteld :)

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2010 08:55 #833120 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Volvo 340 L 1983 van Marcel

Vermilion;138687 schreef : Dit is inderdaad de hoes met bumpstops ineen, en voor de ge?nteresseerden: het is een set van Febi bilstein, no. 13001

Waar op de site van Artaparts heb je deze set gevonden? Ik kan hem bij geen enkele automaterialen zaak krijgen en bij Artaparts vind ik hem ook niet op de site...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-05-2010 11:27 #833136 door V300 register
Ik heb hem niet bij Artaparts vandaan, maar mijn lokale onderdelenboer, Autoplex , je zou even kunnen bellen ofzo, of als je wil kan ik morgen even langsgaan of ze er nog wat hebben :)

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC