Volvo 360 injectie van driftigekees
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;142749 schreef : Hij was ook wel heel erg laag. Bij een auto met standaard veren en dempers zakt de auto ook nog een stukje verder door bij een flinke hobbel...
probleem was eigenlijk dat hij te ver voor de auto uitstak, de ruimte was met lage snelheid ook al snel te laag/lang
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
een maat van me heeft een Impala lowrider (lucht), die doet gewoon "psssst" en hij kan doorrijden LOL
- V300 register
- Verbannen
-
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Lucluc;142792 schreef : Ik pak regelmatig dezelfde kneuzen-BMW, die alleen schuin drempels kan nemen. Die haal ik dan bij voorkeur in OP de drempel, zodat ie niet naar links schuin kan gaan. Ik vrees alleen een keer serieus klappen van die dude te krijgen. Wat heb je nou aan de looks als een slak je met gemak in kan halen? Ik zal het een keer proberen te filmen, kunnen jullie ook lachen.
Jah dat is echt vreselijk, kameraad van me heeft een verlaagde Polo en als die ergens de stad in wilt moet die eerst gaan opzoeken waar alle drempels liggen :S
Heeft ondertussen al 3x z'n uitlaat eronder vandaan gereden, 1 carterpan versleten en een keer z'n carterplug eraf gereden (heeft die nog geluk meegehad).
Hij zegt altijd: "Wie mooi wil zijn moet pijn lijden", maarjah dan moet het wel mooi zijn... :crazy2:
- V300 register
- Verbannen
-
ZwerverRoodbaard;142799 schreef : .
Hij zegt altijd: "Wie mooi wil zijn moet pijn lijden", maarjah dan moet het wel mooi zijn... :crazy2:
Daar heb ik nog wel een aanvulling op:
"Wie mooi wil zijn moet pijn lijden, wie laag wil zijn moet om rijden."

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-