Marcel heeft zijn vario
- V300 register
- Verbannen
-
ik wou net een verhaal gaan typen dat je wel lid moet zijn om aan een sleuteldag mee te doen. Ging het toch nog effe checken op de ledenlijst, en je blijkt dus al maaanden lid te zijn :+
Heb je forumstatus dus ook maar gelijk aangepast.
Spiegel vervangen is een redelijk niet-ambitieuze klus voor op een sleuteldag, m.a.w. dat moet 100% zeker gaan lukken mits je een vervanger kunt regelen. (lijkt me geen probleem, maar durf niet te beweren dat ik er zelf nog ??n voor de grijp heb liggen)
De volgende sleuteldag is 10 Oktober in Leidschendam, dat lijkt me goed te doen vanuit Oostvoorne
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
steenmar;121442 schreef : Zekeringen: doen we.
Spiegel is niet van binnen verstelbaar en mag inderdaad geen probleem zijn. Maar ik moet wel eerst een andere hebben.
Ik denk dat van-binnenuit-verstelbare makkelijker aan te komen zijn. Ik weet niet of dat is wat je wilt, maar het is wel handig om te hebben.
Dankjewel. Zelf vind ik dat-ie misschien iets te hoog op de poten staat. Volgens mij is het volkomen tegen het modebeeld, maar nog iets hogere banden zouden misschien mooier staan.
Ik weet niet of dat mooi is. Dat geeft wel erg veel zwart. Maar van de andere kant, ik zou hem ook niet verlagen dus als de wielkasten voor je te groot lijken, waarom niet

- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;121445 schreef : Ik denk dat van-binnenuit-verstelbare makkelijker aan te komen zijn. Ik weet niet of dat is wat je wilt, maar het is wel handig om te hebben.
Heeft niet zo heel veel zin vrees ik; de spiegel is nog van het oude type dat waarschijnlijk met twee schroeven op de deur vastzit. Succes met zoeken

- V300 register
- Verbannen
-
Die stonden een week geleden nog op ebay. NOS links en rechts los van elkaar.
Ik denk wel dat je ze beide wilt vervangen of iig rechts ook oppoetsen dan.
- V300 register
- Verbannen
-
We kijken verder.
- V300 register
- Verbannen
-
die heb ik er zeker weten nog een set van liggen
- V300 register
- Verbannen
-
Laat maar weten wat ik moet doen om jou er afstand van te laten doen ? Naast vriendelijk vragen natuurlijk. :f
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Je kunt het glas ook los vervangen, en het is zonde om die spiegel weg te gooien als alleen het glas kapot is.
- V300 register
- Verbannen
-
Het was gisteren donker, dus ik heb eea nog niet echt kunnen inspecteren. Ik denk dat het huis nog goed genoeg zou kunnen zijn (het was in ieder geval niet half verdwenen). In dat geval kan ik met alleen een spiegelglas ook uit de voeten. Maar mijn eerste inschatting is dat ook in dat geval in 1x vervangen van de hele spiegel makkelijker en definitiever is (dan zit het glas tenminste goed vast).
Maar ik sta open voor opties.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Ik vind het -persoonlijk- alleen zonde om er een weg te gooien.
Mocht Wouter niets meer hebben, wil ik wel even zoeken. Ik heb er ook nog ergens een aantal rondzwerven.