De nieuwe 340 vario van Ben
- V300 register
- Verbannen
-
maar er zijn er nog wel meer die rommel verkopen :+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dat verschilt per dealer. Sommige dealers steken geen poot uit om je te helpen. Bluekens in hier Oosterhout en Breda zoeken het hele land af voor je. (kan eenvoudig via de computer) Dat het daar niet kan is dus pure onwil.Ben340DL;106893 schreef : Bij de dealer/ volvo garage in Barendrecht en Oud Beyerland ligt er voor de 300 serie helemaal niets meer ! Zelfs geen onzin onderdelen meer, en bestellen is niet meer mogelijk. Ik dacht dat ze wel zoiets hadden als een landelijk netwerk...
Bij Bluekens weet de magazijnman precies waar hij het over heeft en zoekt nog een keer extra als hij het niet kan vinden. Vanmorgen wilde de PIN automaat daar niet opstarten dus mocht ik alles zo meenemen en later wel een keer komen betalen. Topdealer!
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb een schroefkap + contactpuntjes op de Belg, ook heel ander formaat dan de klikkap van die ene die stilstaat...en daar heb ik ook alu versies van gezien. Beru ken ik niet eens, bij Brezan krijg je meestal Facet.AvdAkker;106936 schreef : bij de "klik" kappen (contactpunten) wil dat wel eens verschillen, bij de "schroef" kappen (renix) heb je dat probleem niet:)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;106951 schreef : Ik heb een schroefkap + contactpuntjes op de Belg, ook heel ander formaat dan de klikkap van die ene die stilstaat..
dat is een AC delco verdeler dan, hoogst waarschijnlijk. Daarbij zou ik overigens een contactpuntjescassette verwachten, geen losse puntjes. Wordt leuk als je die moet gaan vervangen..
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Bodejodel;106942 schreef : Dat verschilt per dealer. Sommige dealers steken geen poot uit om je te helpen. Bluekens in hier Oosterhout en Breda zoeken het hele land af voor je. (kan eenvoudig via de computer) Dat het daar niet kan is dus pure onwil.
Bij Bluekens weet de magazijnman precies waar hij het over heeft en zoekt nog een keer extra als hij het niet kan vinden. Vanmorgen wilde de PIN automaat daar niet opstarten dus mocht ik alles zo meenemen en later wel een keer komen betalen. Topdealer!
Bij Harrie Arendsen in Doetinchem net zo!
En als hij het zelf/Volvo niet heeft, belt 'ie "een adresje" en dan kan 'ie er alsnog aankomen. Welke dat is, vertelt hij niet.
Afijn, zolang wij daar speciaal gereedschap mogen lenen en op rekening betalen hebben ze wat mij betreft die Klanttevredenheidsaward dik verdiend (4e keer op rij al)!
- V300 register
- Verbannen
-
Laten we dat maar rustig afwachten danantiekeradio;106993 schreef : dat is een AC delco verdeler dan, hoogst waarschijnlijk. Daarbij zou ik overigens een contactpuntjescassette verwachten, geen losse puntjes. Wordt leuk als je die moet gaan vervangen..

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Dit ligt volgens mij aan de sensor.
Nu ben ik al langs sloperijen geweest, helaas geen sensoren voor een 480.
Nu kan ik via de volvodealer een sensor krijgen voor 32,50 en levertijd 8 weken.
Nu heb ik een vraag of iemand nog een sensor heeft liggen die ik over mag nemen.
Als niemand er een heeft, ga ik hem maar bestellen...
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Gr; Wouter.