1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
WERK AAN DE WINKEL!!!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
AvdAkker;104082 schreef : zal het laatste wel zijn! oftewel:"
WERK AAN DE WINKEL!!!
Dat weet ik wel zeker! Hahaha :lol:
Ja, ik ga maar eens naar een schadehersteller om lak in precies de goede kleur te laten maken.
Een rib uit m'n lijf, maar zowat een kwart van de auto moet (opnieuw) gespoten worden, dus dan wil ik de kleur wel een beetje gelijk hebben.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Als je het bij Pim wilt laten doen weet ik nu zeker dat de spuiter die hij alles laat spuiten echt een pro is.volvofiel;104092 schreef : Ja, ik ga maar eens naar een schadehersteller om lak in precies de goede kleur te laten maken.
Ik heb de Amazone gezien die op zijn website nog niet af is... Dat is ie dus in het echt wel... Wat heb ik staan kwijlen rond die auto zeg! :crazy1:
Hij zou zo snel mogelijk wat foto's maken en z'n site updaten.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Tenzij hij echt goed geprijsd is natuurlijk, dan denk ik er nog eens over na.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Het trucje van de choke uittrekken en zodoende zonder gas de auto in een parkeervak manouvreren was er dus niet bij, ik moest (voor het eerst) met gas en koppeling stoeien.
Lukte nog best aardig (hij is niet afgeslagen en ook niet met een noodgang de heg in gereden), maar wel moeilijk

Het filmpje dat Stefan hiervan gemaakt heeft, is helaas te groot om hier te posten.
Sinds afgelopen nacht werkt het linker achteruitrijlicht trouwens ook ineens weer :humor:
- Mark Smeets
- Moderator
-
Met de 360 ging het eigenlijk altijd goed (vanaf een jaar of 14 af en toe kleine stukjes gereden), zelfs de oprit op (smal en omhoog) ging goed, inclusief helling proef

Alleen de V40 was altijd een probleem, maar die heeft gewoon een hele gemene koppeling, dat gaat zelfs nu heel af en toe nog wel eens fout :woops:
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Er zit Euro 98 in, dus dat scheelt ook weer een beetje

Straks een leuke rit maken (richting Arnhem denk ik) en dan laat ik 'm morgen wel op 1,5 % zetten door de garage. Ik moet ze toch nog een taart langsbrengen.
Edit: vermogen genoeg trouwens, bij rustig optrekken stuift 'ie er al goed vandoor bij het verkeerslicht (en dan wordt er bij 3000 tpm "al" geschakeld).
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Alle andere ritten waren ongeveer 30 km en toen waren de lagers steeds handwarm; na deze lange rit zijn ze te warm om vast te pakken.
Ik heb het dan over de naaf van het wiel, dus tussen de bouten.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-