- Berichten: 4
show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-04-2009 09:10 #769364
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
Ik breng hem sowieso eerst naar de garage voor een algehele check (een soort van voorkeuren).
Als er niets aan het licht komt laat ik 'm gelijk APK-keuren door de RDW, anders niet.
Die 'check' omdat ik niet voor verrassingen wil komen te staan op de snelweg naar Arnhem.
Als er niets aan het licht komt laat ik 'm gelijk APK-keuren door de RDW, anders niet.
Die 'check' omdat ik niet voor verrassingen wil komen te staan op de snelweg naar Arnhem.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-04-2009 09:55 #769366
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
Mooi om te zien dat de auto weer rijd! Echt een toppertje!
En mooi ook hoe Jos altijd maar weer komt opdraven...Jos, als je nog eens hulp nodig hebt...Je weet waar je me kunt bereiken!:+
En mooi ook hoe Jos altijd maar weer komt opdraven...Jos, als je nog eens hulp nodig hebt...Je weet waar je me kunt bereiken!:+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 4
09-04-2009 22:04 #769467
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
Nou, de vers gehaalde einddemper past dus ook niet.
Conclusie: het ligt aan de middendemper. Te dikke buis.
Conclusie II: "oude" middendemper lassen en die er weer onder hangen.
Demper is inmiddels los, morgen de andere erop en dan de einddemper eronder. Meteen even de remslang vervangen, remmen ontluchten en het interieur afwerken (vooral rondom de versnellingspook).
Daarna: wachten op een vrije dag voor de RDW...
Conclusie: het ligt aan de middendemper. Te dikke buis.
Conclusie II: "oude" middendemper lassen en die er weer onder hangen.
Demper is inmiddels los, morgen de andere erop en dan de einddemper eronder. Meteen even de remslang vervangen, remmen ontluchten en het interieur afwerken (vooral rondom de versnellingspook).
Daarna: wachten op een vrije dag voor de RDW...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-04-2009 22:10 #769469
door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
de douane wil wel eens moeilijk doen bij het rdw.,heb zelf daar de ervaring mee..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 4
09-04-2009 22:13 #769471
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
De Douane heeft helemaal niks te vertellen omdat ze geen cent aan me verdienen :+
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe vaak ik aangehouden word met de GLS. Immers, hij ziet er niet uit.
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe vaak ik aangehouden word met de GLS. Immers, hij ziet er niet uit.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-04-2009 22:16 #769473
door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
de douane heeft zeker een rol bij het importeren van een automobiel in den nederlanden..de douane bepaald je 0 verklaring voor je bpm namelijk..je wil niet weten hoevaak ik hoor met de 343,heb je schade?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 4
09-04-2009 22:20 #769475
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
Dat wel, maar ze w?ten gewoon dat ik helemaal niks hoef te betalen.
1981...
1981...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-04-2009 22:23 #769481
door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
het helaas de gang van zaken inderdaad dat de douane er bij moet zijn om een auto op nederlands kenteken te zetten.,ooit een trabant 601 S limo op nederlands kenteken gekregen..1989
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 4
10-04-2009 18:37 #769576
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
Middendempermysterie ook weer opgelost: ik heb een middendemper van een Injection. De einddemper die ik heb meegenomen gisteren is er een van een carburateur. De diameters van de buizen zijn verschillend.
Dus maar weer een andere middendemper eronder. Heb ik nog gelukkig.
Voor de liefhebbers: AutoRima heeft nog een NIEUWE einddemper voor een injectie liggen (had ik die nu maar meegenomen...).
Dus maar weer een andere middendemper eronder. Heb ik nog gelukkig.
Voor de liefhebbers: AutoRima heeft nog een NIEUWE einddemper voor een injectie liggen (had ik die nu maar meegenomen...).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-04-2009 18:39 #769578
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
Kun je die niet meer ruilen als je het verhaal even verteld?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets