1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik snap het ook niet... Ik zou mezelf zo echt niet durven vertonen... :uh-uhh:flyhart;163574 schreef : ik vind 'm wel tof, maar serieus.. ff zwart spuiten en achhteerr grill? is toch 100 x mooier?
Mijn auto is warm voordat ik klaar ben met krabben, dus ik heb het eigenlijk niet nodig, maar ik ben iets van plan met een zwarte kunststof bodem van zo'n "deluxe Bigshopper" ?chter de grille...
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;163610 schreef : Die past niet op deze grille, Karsten. Heeft geen houvast.
Daar ben ik het toch niet met je eens Joost, hij heeft wel houvast, is even goed kijken en de gril moet wel los van de auto om het er goed op te kunnen hangen, maar vast zit het wel hoor!
Het gaat bij mij om de functie en niet om de esthetiek, want er zijn natuurlijk elegantere oplossingen!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Motor komt sneller op bedrijfstemperatuur en slijt dus minder snel omdat de opwarmtijd korter is geworden...
Is echt een groot verschil hoor Gerrit! Zeker de moeite waard!
- V300 register
- Verbannen
-
@ Joost: Volgens mij staat er op Marktplaats eentje te koop, en ik had een ' gezocht'-advertentie op de site gezet, en kreeg gelijk een reactie van ene Kaarel uit Estland. Die had er eentje, en wou hem voor 60 euro wel van de hand doen. Maar dat vond ik teveel :crazy1: Wel inclusief opsturen, dat wel.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Dit dekje vond ik wel humor eigenlijk... en het kost me helemaal niks

Qua uiteindelijke motortemperatuur scheelt het niets, maar zoals al gezegd is de opwarmtijd veel korter. Heerlijk, zit ik niet meer met die choke te hannessen. Die haal ik er altijd direct af.
- V300 register
- Verbannen
-