1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
als er vocht in de poreuze plamuur/primer gaat zitten ben je op z'n zachts gezegd gewoon de lul.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Berichten: 4
Maar kijk, als ik iets in orde wil hebben moet dat wel gewoon goed gebeuren. En dan dus ook in ??n keer goed. Maarja, ik kan niet gaan rijden met een half open achterscherm, dus dan maar weer even dichtplamuren

Het heeft jaaaren lang zo gezeten, dus dat ene jaartje houdt 'ie ook wel vol.
Ik weet wat er met plamuur kan gebeuren, ik heb het nu zelf gezien. Ik ben niet voor niets hard aan het (vakantie)werken nu... dit wordt straks gewoon goed in orde gemaakt.
Ik heb de wagen straks echter een aantal keer nodig, vandaar dat ik 't even dicht wil hebben. De portieren heb ik voor de 29e af. De rest kan ik gewoon los vervangen (neus, schermen).
Halverwege augustus heb ik ook nog een week vrij, wie weet wat ik dan nog kan doen.
@ Mark: met 3 dagen vrij bedoel ik ook 3 dagen vrij, in het weekend moet ik gewoon werken

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
al ga je er straks na de primer nog even slordig overheen met 2 laagjes verf (oranje bijv, dat is nu toch in de aanbieding) dan is dat altijd beter als gewoon met primer/plamuur rond gaan rijden zodat er vocht en andere narigheid in kan trekken. zodra er verf overheen zit sluit je de boel op en is er niets aan de hand.
en al neem je dan een keer de tijd om het in de carosseriekleur te spuiten dan is het gewoon even een kwestie van terugschuren tot de primer en gaan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Berichten: 4
AvdAkker;150229 schreef : dicht is dus in lak spuiten, niet enkel plamuur en/of primer; of je wilt over een half jaartje weer precies hetzelfde gaan doen, maar dat lijkt me niet echt handig:)
al ga je er straks na de primer nog even slordig overheen met 2 laagjes verf (oranje bijv, dat is nu toch in de aanbieding) dan is dat altijd beter als gewoon met primer/plamuur rond gaan rijden zodat er vocht en andere narigheid in kan trekken. zodra er verf overheen zit sluit je de boel op en is er niets aan de hand.
en al neem je dan een keer de tijd om het in de carosseriekleur te spuiten dan is het gewoon even een kwestie van terugschuren tot de primer en gaan.
Dat bedoel ik dus

Ik heb ook niet voor niets dat andere topic geopend, ik wil 'm netjes in orde hebben maar het moet geen haastwerk worden.
Overigens kan ik dat paneel nu mooi als proefstukje gebruiken voor het spuiten :+
Nu ga ik snel verder, ik ga de zaak eens opentrekken om de klepspeling te checken. Vanmiddag na het werk heb ik een setje voelermaatjes gekocht voor de wereldprijs van 5,77 euro. Je zou er arm van worden...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Berichten: 4
Welke van de twee moet ik aanhouden?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
de 2 nokken evenveel naar beneden, dat heet het tuimelpunt

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.