show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Even mezelf/mijn project voorstellen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-11-2008 15:08 #737885 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Even mezelf/mijn project voorstellen.
mwa, 'tis gewoon een opgeleukte 911, nou, wat is er zo bijzonder aan een 911? Dat het een porsch is. Daar wordt ik niet meer warm of koud van, die dingen zie ik veel te vaak.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-11-2008 19:39 #737921 door V300 register
nou, het feit dat het de snelste straatauto is die rond de nurburgring gaat wil toch wel zeggen dat het meer is dan een gewone 911 :P

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-11-2008 21:47 #737949 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Even mezelf/mijn project voorstellen.

AvdAkker;74704 schreef : wrm geen 1.4? tijdens de nachtrit heb ik ook een paar 360's zoekgereden hoor?

ik ga gerust mee, ben benieuwd wat ik dan allemaal bij kan houden en evt inhaal

mijn glt?

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
19-11-2008 18:46 #738050 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Even mezelf/mijn project voorstellen.

setsunakaede;76175 schreef : :wtf:Jij noemt een Gemballa Porsche een standaard straatauto?:wtf:

Zo zou ik die bakken toch niet willen omschrijven hoor:nono:

Haha ik heb hetzelfde probleem..
Dan ziet pap een Porsche boxster rijden.. en mijn eerste reactie is dan altijd.. ach dat is 'maar' een boxster :zzz:dat koop je alleen als je geen 911 kunt betalen.. en het ding is nog langzaam ook.. :crazy1:
Maar als je dan gaat kijken, dan kost zo'n boxster toch al 80.000 euro..
Maar het probleem is, dat ik elke dag op internet en in autoblaadjes de snelste en duurste auto's zie, 200PK is niks.. vanaf 400PK wordt het interessant :woops: Maar als we dan even terug gaan naar de echte wereld, dan heeft een 360 ook maar 112PK en doet hij er volgens de boekjes 10,5 sec ongeveer over om de 100 te halen.. niet echt spraakmakend ;)

En over die Gemballa Porsche.. je mag ermee op de openbare weg gewoon rijden, dus in dat opzicht is het een 'gewone' straatauto;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-11-2008 18:57 #738052 door V300 register
KIJK, da's iemand met wie ik kan praten:y:

Zolang een auto zo uit de fabriek komt, of zo gemaakt wordt en je mag ermee op de weg is het indd ook in mijn ogen een standaard auto.

Trouwens porsche boxter is voor de mensen die niet weten wat ze willen, goh een 911 of toch een cayman, aaaaaaach wet je wat, we doen een boxter:crazy2:;)
Ik kom vaak op ciruits met het raceteam, daar rijden die dingen rond alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Vandaar vind ik er niets meer aan.
Bij ons in het team zitten ook auto's die rond de 200pk hebben, maar als je dan een keer meerijdt, denk je, whoooooooaaw:woei:
En als het goed is rijdt ik in april mee met een detomaso pantera waar ik dit jaar regelmatig aan gewerkt heb, ding heeft meer dan 600pkyeehaa!
Eens kijken wat dat wordt:crazy1:

Dus ja, in dat opzicht is een volvo wel langzaam, maar dat maakt me niet zoveel uit. Ik vind het gewoon leuk om ZELF iets te bouwen waar je trots op kunt zijn. En als het blokkie opgepept is loopt ie toch ook wel aardig:)
Ik wil gewoon hebben als ik iets bouw dat ik er naderhand trots op kan zijn en vol kan spreken, dat heb IK gebouwd:woei:

haha grtssss

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-11-2008 20:03 #738069 door V300 register
Ik was vergeten te vertellen dat ik zaterdag de andere deuren en moterkap ga ophalen, met een beetje mazzel ook nog dezelfde kleur!

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-11-2008 20:21 #738073 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Even mezelf/mijn project voorstellen.
Dat vind ik nou ?cht contradictio in terminis, een dikke Porsche een straatauto noemen. Ok?, in de ruimste zin van het woord is het een auto die legaal de straat op mag. Maar een standaard straatauto doet me eerder denken aan de eerdergenoemde Golf of Astra.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-11-2008 20:38 #738076 door V300 register
Er zijn dus ook mensen die er anders over denken.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-11-2008 20:48 #738077 door V300 register
Straatauto: zeker. Standaard? Nee. Het is een Gemballa. Als die kerels er mee klaar zijn is daar nog maar heel weinig standaard aan, behalve de twee zwarte strepen die hij als handtekening op het wegdek achterlaat. Ruf is trouwens nog zo'n mooie, die kunnen dat ook.

Een boxer of 911 kan ik nog inkomen dat je die standaard noemt.

Overigens zat ik gisteren een wat oudere aflevering van Topgear te kijken, de aflevering waarbij ze de perfecte weg op gingen zoeken. Hamster in een Porsche GT3 weetikveelcarbondinges, Clarks in een Lambo Superleggera, beide fully loaded, en capt. Slow in een Aston... circuitprepped. Op de openbare weg :humor: "No, really, it's a perfectly fine car!" "Yeah right, then why did you buy that pillow! Whahahaha!!!"

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-11-2008 22:36 #738100 door V300 register
Luister, iedereen heeft zo z'n eigen idee over standaard auto's.
daar ga ik verder niet over in discussie.

Die aflevering ken ik ook ja (welke niet trouwens). Kijk wel nog eens naar de naam van de bestuurder h?, captain slow.
Naam heeft ie niet voor niets dacht ik zo.
En over dat kussen, tja je hebt echte rijders en je hebt miepers die overal wat op te zijken hebbe. Tussen die twee zit een groot verschil. En aston martin is wat anders dan een porsch gt3(redelijk confotabel en een lambo (heel erg confortabel). Op de tankgatopening na dan.
appels en peren wordt dat wel eens genoemd dacht ik, of niet soms?

maargoed, gaat een beetje oftopic.

grttssss

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC