show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Even mezelf/mijn project voorstellen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-11-2008 17:05 #738892
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Even mezelf/mijn project voorstellen.
De cupmodificatie, velgen met lage et waarde, goede schokbrekers en stugge veren, misschien een extra stabi of een dikker stabi.
Als je niet wilt driften zou ik aan de achterkant bij 1 bladveer blijven. Heb gisteren voor de achterkant zelf gisteren landrover schokbrekers gekocht, de standaard schokbrekers schijnen al behoorlijk stug te zijn. De schokbrekers die ik gekocht heb zouden nog iets stugger/sportiever moeten zijn. Aan de voorkant wil ik zien in hoeverre het mogelijk is iets van de 240 te gebruiken, mocht dit niet legaal mogelijk zijn dan ben ik waarschijnlijk genoodzaakt voor Koni rood te gaan, of die stug genoeg zijn weet ik niet.
Wat je betreft ophanging wilt hangt vooral af van wat je met de auto wilt, race/rally/drift etc etc....
Als je niet wilt driften zou ik aan de achterkant bij 1 bladveer blijven. Heb gisteren voor de achterkant zelf gisteren landrover schokbrekers gekocht, de standaard schokbrekers schijnen al behoorlijk stug te zijn. De schokbrekers die ik gekocht heb zouden nog iets stugger/sportiever moeten zijn. Aan de voorkant wil ik zien in hoeverre het mogelijk is iets van de 240 te gebruiken, mocht dit niet legaal mogelijk zijn dan ben ik waarschijnlijk genoodzaakt voor Koni rood te gaan, of die stug genoeg zijn weet ik niet.
Wat je betreft ophanging wilt hangt vooral af van wat je met de auto wilt, race/rally/drift etc etc....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-11-2008 17:09 #738894
door V300 register
zoals eerder aangegeven, race, op circuit
koni rood, zijn die gewoon te bestellen?
koni rood, zijn die gewoon te bestellen?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-11-2008 17:24 #738897
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Even mezelf/mijn project voorstellen.
Misschien kun je daar beter nog even mee wachten tot ze weer eens voorbij komen op Marktplaats. Je rijdt toch nog niet in die 360 neem ik aan en rustig afwachten kan een heleboel schelen.
Doe ik ook, en zo af en toe scheelt het echt een heleboel geld!
Doe ik ook, en zo af en toe scheelt het echt een heleboel geld!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-11-2008 17:26 #738898
door V300 register
Snap ik, maar dat was mijn vraag niet, zijn ze gewoon nog te bestellen dan???
Komt kwaad over misschien, is niet zo hoor!
En de beste voorveren zijn dus uit de cup, kan ik die zo kopen of moet je daar rijder voor zijn van de cup?
Komt kwaad over misschien, is niet zo hoor!
En de beste voorveren zijn dus uit de cup, kan ik die zo kopen of moet je daar rijder voor zijn van de cup?
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
25-11-2008 18:04 #738907
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Even mezelf/mijn project voorstellen.
Volgens mij zijn ze niet zo te bestellen, want heel veel mensen willen ze hebben, maar er zijn maar enkele gelukkige die koni's hebben

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-11-2008 18:37 #738910
door V300 register
Oke, en die veren uit de cup?
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
25-11-2008 21:30 #738937
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Even mezelf/mijn project voorstellen.
Geen idee, wij (de meeste van ons..) rijden geen cup..
Dan moet je eens op google naar de 360 niet mondena cup zoeken.. Ik ben eens ooit op een site geweest met informatie daarover, en daar stond ook een mail adres op. Dan kun je hun eens mailen waar ze die schokbrekers vandaan halen. Stuggere / verlagingsveren zijn volgens mij wel heel gemakkelijk te krijgen (zie topic bij wegliging )
Dan moet je eens op google naar de 360 niet mondena cup zoeken.. Ik ben eens ooit op een site geweest met informatie daarover, en daar stond ook een mail adres op. Dan kun je hun eens mailen waar ze die schokbrekers vandaan halen. Stuggere / verlagingsveren zijn volgens mij wel heel gemakkelijk te krijgen (zie topic bij wegliging )
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-11-2008 21:43 #738946
door V300 register
Verlagingsveren kun je overal halen. Intrax heeft een goede naam, daar kan je ze voor ongeveer 130 incl. bestellen.
Dempers is een ander verhaal. Elke stugge/instelbare demper voor een 300 is zeldzaam of duur. Intrax is zover ik weet de enige fabrikant van voordempers (compete veerpoten) maar die kosten 1300 euro per stuk...
Koni rood kom je niet makkelijk aan. Achter is wel te doen met wat geduld, voor beginnen ze echt zeldzaam te worden.
Goedkoper is het om bestaande dempers met dikke olie te vullen, maar dat is geen goede oplossing, slechts bij gebrek aan beter.
Dempers is een ander verhaal. Elke stugge/instelbare demper voor een 300 is zeldzaam of duur. Intrax is zover ik weet de enige fabrikant van voordempers (compete veerpoten) maar die kosten 1300 euro per stuk...
Koni rood kom je niet makkelijk aan. Achter is wel te doen met wat geduld, voor beginnen ze echt zeldzaam te worden.
Goedkoper is het om bestaande dempers met dikke olie te vullen, maar dat is geen goede oplossing, slechts bij gebrek aan beter.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-11-2008 14:55 #739042
door V300 register
Daar heb ik wat aan.
Ik heb ergens gelezen dat die veren van intrax eigenlijk wat te slap zijn, hoe denken jullie daarover??
Het schijnt ook dat achterveren van een 850 passen, maar dat die weer te stijf zijn?
Opzich houdt ik van een stugge auto. Niet zo'n ding wat voor alles begint te deinen.
grtsss
Ik heb ergens gelezen dat die veren van intrax eigenlijk wat te slap zijn, hoe denken jullie daarover??
Het schijnt ook dat achterveren van een 850 passen, maar dat die weer te stijf zijn?
Opzich houdt ik van een stugge auto. Niet zo'n ding wat voor alles begint te deinen.
grtsss
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-11-2008 15:14 #739043
door V300 register
850 estate veren passen qua afmetingen(moeten wel windnigen afgeslepen worden), maar niemand heeft het ooit gedaan. Je hebt Estate zonder en met nivomat. En de een is dik, de ander dun. Be the first to try!
Intrax is redelijk straatgericht ja. Neem eens contact op met een cuprijder. Die weten hier veel meer van.
Intrax is redelijk straatgericht ja. Neem eens contact op met een cuprijder. Die weten hier veel meer van.
Moderators: Mark Smeets