show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Weer een 340 op de parkeerplaats!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-10-2008 19:11 #730545
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
in de zomer op droog asfalt is het ook leuk hoor..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
07-10-2008 21:10 #730558
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
Nou ok dan ik zal het maar toegeven, gisteren in een bocht met wat bladeren even het stuur iets verder indraaien dan nodig is, gas erop en hoppa daar gaat de achterkant...:yeah:
Maar ik vind het lichter sturen ook wel vreemd, komt misschien door de lagere wang van de band door de wat grotere velgen en omdat de bandomtrek iets kleiner is dan dat hoort ( 175/65 ipv 175/70 )
Gr; Wouter.
Maar ik vind het lichter sturen ook wel vreemd, komt misschien door de lagere wang van de band door de wat grotere velgen en omdat de bandomtrek iets kleiner is dan dat hoort ( 175/65 ipv 175/70 )
Gr; Wouter.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-10-2008 21:16 #730559
door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
ik heb dit jaar met een weekendje weg met de 360 glt effe een zandpad opgezocht...wat een feest..en een vario gaat echt hard achteruit..
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-10-2008 13:51 #730700
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
Het komt waarschijnlijk gewoon door een ander merk / type band. In de profielvorm en gebruikte materialen zit veel verschil. Of heb je exact hetzelfde merk en type gekocht?Wouter76;71112 schreef : Maar ik vind het lichter sturen ook wel vreemd, komt
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-10-2008 18:50 #730741
door J. Ruiter
heb zelf vervelende ervaring met dat michelin poppetje band...rijden niet lekker,maken pleuris herrie...
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
10-10-2008 19:27 #730745
door Wouter Borsje
@Jeroen B, nee ik heb de velgen gekocht met deze banden er op.
De voorbanden zijn van Michelin en de achterbanden van Ceat, in februari gaan er winterbanden op de dan gerenoveerde stalen velgen en laat ik de huidige banden van de lm velgen afhalen, hier komen in de lente dan weer nieuwe zomerbanden op.
Verder ga ik volgende week zaterdag een GL interieur ophalen :w00t:
Ik realiseerde me pas later dat het uit een vijfdeurs komt en de voorstoelen dus niet weggeklapt kunnen worden, maar aangezien het maar heel weinig voorkomt dat er bij mij mensen op de achterbank plaats nemen zal dat niet zo'n probleem zijn.
Alvast even een tweetal foto's die ik van de huidige eigenaar heb ontvangen:
Morgen is het waarschijnlijk lekker droog dus dan word de 340 weer verwend met een was&wax behandeling, verder de deurrubbers in de vaseline zetten als voorbereiding op de winter,verder het reserve wiel polijsten en in de wax zetten.
En zo nog wat andere kleine dingen, weer even lekker een zaterdag bezig met mijn lie.....eeehh hobby.
Gr; Wouter
De voorbanden zijn van Michelin en de achterbanden van Ceat, in februari gaan er winterbanden op de dan gerenoveerde stalen velgen en laat ik de huidige banden van de lm velgen afhalen, hier komen in de lente dan weer nieuwe zomerbanden op.
Verder ga ik volgende week zaterdag een GL interieur ophalen :w00t:
Ik realiseerde me pas later dat het uit een vijfdeurs komt en de voorstoelen dus niet weggeklapt kunnen worden, maar aangezien het maar heel weinig voorkomt dat er bij mij mensen op de achterbank plaats nemen zal dat niet zo'n probleem zijn.
Alvast even een tweetal foto's die ik van de huidige eigenaar heb ontvangen:
Morgen is het waarschijnlijk lekker droog dus dan word de 340 weer verwend met een was&wax behandeling, verder de deurrubbers in de vaseline zetten als voorbereiding op de winter,verder het reserve wiel polijsten en in de wax zetten.
En zo nog wat andere kleine dingen, weer even lekker een zaterdag bezig met mijn lie.....eeehh hobby.

Gr; Wouter
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-10-2008 20:32 #730761
door J. Ruiter
met een 5 deurs interieur in een 3 deur kan je auto wel eens afgekeurd worden..heb ooit wel eens een renault 3 deurs gehad met een 5 deurs interieur..werd er op af gekeurd..
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-10-2008 20:39 #730767
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
dan trek je gewoon de achterbank eruit, probleem opgelost
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
10-10-2008 23:50 #730789
door Wouter Borsje
Haha ja dat kan dan natuurlijk ook, maar heeft dat met de a.p.k. te maken?
Omdat je er dan vanaf de achterbank niet meer uitkunt waarschijnlijk, ik zal wel een waarschuwingssticker maken: achterin plaatsnemen geschied geheel op eigen risico en de chauffeur kan niet aansprakelijk gesteld worden......
Maar even serieus, het is inderdaad wel een risico wat je loopt als met een ongeluk of te water raken de mensen er niet uitkunnen.
Dat geld voor een zogenaamd kinderslot dan natuurlijk ook, al kunnen de hulpdiensten er dan natuurlijk wel in.
Wel iets om even over na te denken, goed punt Jeroen!
Gr; Wouter.
Omdat je er dan vanaf de achterbank niet meer uitkunt waarschijnlijk, ik zal wel een waarschuwingssticker maken: achterin plaatsnemen geschied geheel op eigen risico en de chauffeur kan niet aansprakelijk gesteld worden......
Maar even serieus, het is inderdaad wel een risico wat je loopt als met een ongeluk of te water raken de mensen er niet uitkunnen.
Dat geld voor een zogenaamd kinderslot dan natuurlijk ook, al kunnen de hulpdiensten er dan natuurlijk wel in.
Wel iets om even over na te denken, goed punt Jeroen!
Gr; Wouter.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2008 00:36 #730790
door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
Hij is net weer gekeurd toch? Dan heb je nog bijna een jaar om een paar GL voorstoelen van een 3-deurs te zoeken
Moderators: Mark Smeets