voorstellen, nieuwe 360
- V300 register
- Verbannen
-
Doeke Dobma;51991 schreef : He dat klinkt interessant. Hoe kom je aan zo'n koudestart injector? En waar hoort die te zitten dan? Hebbie een foto? :+
Toen ik mijn auto vorig jaar juni kocht liep ie altijd direct goed, bij een koude start. De toerenteller liep accuut op tot 1000 a 1100 toeren, lekker dus. De laatste maanden loopt ie bij een koude start de eerste ca. 20 seconden beroerd op ca. 700tpm, waarna ie langzaam klimt naar 1000 tpm. Kan dat aan de koude start injector liggen?
ow die zit onder vast aan het spruitstuk, zit een blauwe stekker op, en er loopt een benzine slangetje naartoe..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;52340 schreef : eigenlijk moet je zo'n ding mee naar binnen nemen en op kamertemperatuur laten komen.
kun je die er zo uit draaien dan?? of loopt dan de koelvloeistof eruit?
edit, ik heb laatst mijn lidmaatschap opgestuurd en het geld is ook al afgeschreven, maar daarna niks meer van gehoord, krijg ik daar nog bericht over ofzo, lidmaatschapnummer enzo, dan kan ik ook inloggen op de volvo300club site
- V300 register
- Verbannen
-
habie12;52341 schreef : edit, ik heb laatst mijn lidmaatschap opgestuurd en het geld is ook al afgeschreven, maar daarna niks meer van gehoord, krijg ik daar nog bericht over ofzo, lidmaatschapnummer enzo, dan kan ik ook inloggen op de volvo300club site
Ik hoor de laatste tijd ook niet zoveel terug van de ledenadministratie.
misschien even een mailtje aan de penningmeester sturen?
Normaal gesproken krijg je een welkomstpakket met sticker, lidmaatschapskaart, etc.
Groetjes Wouter
- V300 register
- Verbannen
-
en zit zelf ook nog te denken, omdat ze dan toch gespoten moeten worden, als ze al bruikbaar zijn, om ze goud te maken, kan iemand een photoshop maken??
vind het wel mooi staan.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-