show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

voorstellen, nieuwe 360

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
23-04-2009 22:43 #772165 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic voorstellen, nieuwe 360
De S60 vind ik een van de geslaagste modellen! Deze uit 2001 ziet er bijna net zo lekker uit als een van de laastste uit 2009 (de productie is geloof ik 2 weken geleden gestopt).
Wat voor een motor ligt erin?
Proficiat met de aanwinst ;)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-04-2009 22:47 #772169 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic voorstellen, nieuwe 360

v0lv0freak;101843 schreef : De S60 vind ik een van de geslaagste modellen! Deze uit 2001 ziet er bijna net zo lekker uit als een van de laastste uit 2009 (de productie is geloof ik 2 weken geleden gestopt).
Wat voor een motor ligt erin?
Proficiat met de aanwinst ;)

het is een benzine model, 2.4 5 cilinder(wel een geluidje hoor als je het gas intrapt) 170 pk, wij rijden er niet veel km mee, dus diesel was geen optie, verder zit er van alles op, een HU 1205 radio van volvo, met navigatie en bluetooth carkit erin gebouwd, half leer cruise control, climat control en ga zo maar door, ben er wel blij mee, rijd toch erg fijn, maar het mooiste vind ik dat de 360 mag blijven..

en dan te geloven dat mijn vrouw geen volvo wou omdat die zo groot zijn, ja was ook eerst aan het zeuren om een volvo V70, dan maar een S60, vind ik ook goed..

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
23-04-2009 22:57 #772175 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic voorstellen, nieuwe 360

habie12;101847 schreef : (wel een geluidje hoor als je het gas intrapt)

pas op, verslavend! :worship:

Ik heb dat bij de 360 ook trouwens. Eerst starten, stiekem wat gas geven, en dan pas de deur dicht doen!

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
24-04-2009 11:37 #772222 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic voorstellen, nieuwe 360
Sjieke wagen Marcel!, daar gaan jullie vast veel plezier van hebben en een lekker originele kleur ook.

Zeker,de roffel van die 5-cylinder is heerlijk, mijn vader heeft de "tamme" 140 pk 2.4 en die enkele keer dat ik er mee rijd gaat vooral bij de koude start eerst het raam omlaag voordat ik hem start........beetje spelen met het gas.

Gr; Wouter.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-11-2009 13:37 #804068 door V300 register
vandaag is de 360 verkocht, jammer maarja weer een tijdperk afgesloten, altijd een jongens droom geweest om nog weer in een 3 serie volvo te rijden.

nieuwe eigenaar is een liefhebber, heeft hiervoor ook al in een 340 gereden, een 1.7. dus ik vertrouw hem met een goed hart toe, misschien kruipt het bloed wel waar het niet gaan kan, en komt er misschien wel een belastingvrije volvo..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-11-2009 16:53 #804079 door V300 register
Je zal niet de eerste zijn die terug keert naar z'n oude liefde.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-12-2009 01:11 #809339 door V300 register
Nou ik zal dit topic dan maar kapen, ik ben namelijk de nieuwe eigenaar van dit beestje :y: Ik zie dat marcel er zeer veel moeite in heeft gestoken, en dat ben ik zelf ook van plan te doen. Voor deze winter staan oa de distributieriem en motorisch onderhoud in de planning, en in de zomer ga ik wat roestplekjes aanpakken. Nu heb ik echter een ander probleem, ik kom de auto namelijk niet meer in :D Het slot aan de bestuurderskant heeft het begeven, wanneer ik de sleutel omdraai blijft de deur op slot zitten. Ik vermoedde dat het stangetje van de hendel naar het slot losgeschoten was, maar toen ik de hendel eraf haalde bleek dat de pin van het mechanisme eruit lag:

Ik kan me niet voorstellen dat de pin zo vastgeklemd wordt zonder splitpen oid erachter, maar er is geen brosse breuk te zien. Hoe zit dit ding normaal vast? Het slot aan de passagierskant werkte al niet lekker, dus op dit moment moet ik via de achterklep de deuren opendoen :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-12-2009 03:01 #809340 door V300 register
Die pin zit in een plastic beugeltje/houdertje geklemd. Tenminste, als ik dezelfde bedoel als jij.
Die zal wel afgebroken/kwijt zijn, dus even een andere deurhendel of alleen dat plasticje op de sloop halen. Het cilinderslot kun je zo overzetten als je de sleutel hebt dus dat lijkt me het makkelijkst. Dan heb je meteen weer een compleet geheel.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-12-2009 10:47 #809345 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic voorstellen, nieuwe 360
Bekend probleem, idd bij sloop unit halen. Oude unit bewaren ivm met deurgreep, die breken ook regelmatig af. Zeker als er een paar keer stevig aan getrokken word (dan is de deur meestal al lang open)

@ Jos: hoe lang duurt je stage nog?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-12-2009 21:33 #809442 door V300 register
Duurt nog tot maart. Ik ben volgende week 2 weken in Nederland voor kerst en nieuwjaar.
Dit wil niet zeggen dat ik in maart naar huis kom trouwens, mijn visum loopt tot eind september.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC