voorstellen, nieuwe 360
- Mark Smeets
- Moderator
-
Wat voor een motor ligt erin?
Proficiat met de aanwinst

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;101843 schreef : De S60 vind ik een van de geslaagste modellen! Deze uit 2001 ziet er bijna net zo lekker uit als een van de laastste uit 2009 (de productie is geloof ik 2 weken geleden gestopt).
Wat voor een motor ligt erin?
Proficiat met de aanwinst
het is een benzine model, 2.4 5 cilinder(wel een geluidje hoor als je het gas intrapt) 170 pk, wij rijden er niet veel km mee, dus diesel was geen optie, verder zit er van alles op, een HU 1205 radio van volvo, met navigatie en bluetooth carkit erin gebouwd, half leer cruise control, climat control en ga zo maar door, ben er wel blij mee, rijd toch erg fijn, maar het mooiste vind ik dat de 360 mag blijven..
en dan te geloven dat mijn vrouw geen volvo wou omdat die zo groot zijn, ja was ook eerst aan het zeuren om een volvo V70, dan maar een S60, vind ik ook goed..
- Mark Smeets
- Moderator
-
habie12;101847 schreef : (wel een geluidje hoor als je het gas intrapt)
pas op, verslavend! :worship:
Ik heb dat bij de 360 ook trouwens. Eerst starten, stiekem wat gas geven, en dan pas de deur dicht doen!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Zeker,de roffel van die 5-cylinder is heerlijk, mijn vader heeft de "tamme" 140 pk 2.4 en die enkele keer dat ik er mee rijd gaat vooral bij de koude start eerst het raam omlaag voordat ik hem start........beetje spelen met het gas.
Gr; Wouter.
- V300 register
- Verbannen
-
nieuwe eigenaar is een liefhebber, heeft hiervoor ook al in een 340 gereden, een 1.7. dus ik vertrouw hem met een goed hart toe, misschien kruipt het bloed wel waar het niet gaan kan, en komt er misschien wel een belastingvrije volvo..
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

Ik kan me niet voorstellen dat de pin zo vastgeklemd wordt zonder splitpen oid erachter, maar er is geen brosse breuk te zien. Hoe zit dit ding normaal vast? Het slot aan de passagierskant werkte al niet lekker, dus op dit moment moet ik via de achterklep de deuren opendoen

- V300 register
- Verbannen
-
Die zal wel afgebroken/kwijt zijn, dus even een andere deurhendel of alleen dat plasticje op de sloop halen. Het cilinderslot kun je zo overzetten als je de sleutel hebt dus dat lijkt me het makkelijkst. Dan heb je meteen weer een compleet geheel.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
@ Jos: hoe lang duurt je stage nog?
- V300 register
- Verbannen
-
Dit wil niet zeggen dat ik in maart naar huis kom trouwens, mijn visum loopt tot eind september.