show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Ik heb er één gekocht!!!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-08-2009 22:41 #795729
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Ik heb er één gekocht!!!
Zal ik morgen even kijken? 
Dat is de dwarsbalk (met rubbers) van m'n 345GLS (B19A).
Echter wil ik 'm wel bewaren, dus mocht 'ie passen, kun je 'm in "bruikleen" krijgen.

Dat is de dwarsbalk (met rubbers) van m'n 345GLS (B19A).
Echter wil ik 'm wel bewaren, dus mocht 'ie passen, kun je 'm in "bruikleen" krijgen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-09-2009 09:09 #795755
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Ik heb er één gekocht!!!
Ik ben nog aan het zoeken. Het lastige is dat de versnellingsbakken achter een stapel vario's liggen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-11-2009 17:46 #804001
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Ik heb er één gekocht!!!
Oke... sorry voor the lack of information, maar de 360 rijdt! 't Heeft ff geduurd allemaal, en hij is nog niet helemaal klaar (morgen ff nieuwe bandjes en uitlijnen). Bovendien moet er redelijk dringend iets aan het plaatwerk gebeuren, maar dat komt nog. Sorry dat ik zo saai ben en niks laat horen :no_comment:
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-11-2009 20:12 #804003
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Ik heb er één gekocht!!!
Boooooringgg.....
Foto's!
Foto's!

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-11-2009 22:41 #804009
door V300 register
Zit de achterwisser er al in?

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-11-2009 09:38 #804390
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Ik heb er één gekocht!!!
Die gaten in de wielkasten zijn prima te herstellen. Wees niet te zuinig met uitsluipen van de rottigheid, zodat je ook de rottigheid er achter kan bewerken en behandelen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-11-2009 08:35 #808381
door V300 register
Ik heb laatst pech gehad met de 360 :no_comment: Ik had de hele dag grote afstanden afgelegd, allemaal zonder problemen. Ook 'savonds moest ie weer aan de slag, we hadden een concert. Heenweg niks aan de hand, maar op de terugweg sloeg de motor af in hartje Rotterdam rond een uur of 12 'snachts, en wilde niet meer aanslaan. Zelf kon ik niks vinden in het donker, dus heb ik de wegenwacht maar gebeld. Na enig zoekwerk zei hij dat de brandstofpomp kaduuk was, en dat was in zijn ogen raar, omdat ie net nieuw leek.
Nou, ik kon dus niet meer met de auto naar huis, dus auto achter op de bergingsauto en met een vaartje van 85 km/u terug naar Nijmegen. Ik blijf toch maar lid van de ANWB, het kostte mij allemaal niks!
Maar nu de vraag: ik heb eindelijk een nieuwe brandstofpomp gevonden, en die werkt. Maar als ik de auto nu start, slaat hij aan en gelijk weer af. Rob v/d Bergh uit Malden heeft al het een en ander nagekeken, maar hij kan niks vinden. Weet iemand waar we verder moeten zoeken?
Een probleem van mij is ook dat ik 't 1400-motortje van de 340 zo langzamerhand van haver tot gort ken, maar de 360 rij ik nog niet zo lang, en die moet ik nog leren kennen.
Iemand tips? Vast bedankt!
Nou, ik kon dus niet meer met de auto naar huis, dus auto achter op de bergingsauto en met een vaartje van 85 km/u terug naar Nijmegen. Ik blijf toch maar lid van de ANWB, het kostte mij allemaal niks!
Maar nu de vraag: ik heb eindelijk een nieuwe brandstofpomp gevonden, en die werkt. Maar als ik de auto nu start, slaat hij aan en gelijk weer af. Rob v/d Bergh uit Malden heeft al het een en ander nagekeken, maar hij kan niks vinden. Weet iemand waar we verder moeten zoeken?
Een probleem van mij is ook dat ik 't 1400-motortje van de 340 zo langzamerhand van haver tot gort ken, maar de 360 rij ik nog niet zo lang, en die moet ik nog leren kennen.
Iemand tips? Vast bedankt!
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
28-11-2009 12:47 #808385
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Ik heb er één gekocht!!!
met de 360 hebben wij ook eens het probleem gehad dat hij sporadisch niet startte, of afsloeg. Dus ook een nieuwe brandstof pomp eronder, maar later bleek ook deze het probleem niet te verhelpen. Achteraf bleek dat de brandstof pomp een eigen zekering heeft die achter de accu zit, en deze zekering was aan het occideren, waardoor hij af en toe geen contact maakte. Dit is een bekend probleem, dat vaker voorkomt, dus controlleer die zekering eens

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-11-2009 12:52 #808387
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Ik heb er één gekocht!!!
naast de zekering het brandstofpomprelais ook eens nakijken, die kan los zitten of iets in die richting
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-11-2009 15:11 #808391
door V300 register
Zekeringen achter de accu en brandstofpomp relais aan de steun van de LMM inderdaad. Dat zou genoeg moeten zijn.
Moderators: Mark Smeets