Ik heb er één gekocht!!!
- V300 register
- Verbannen
-

Zondag of maandag meer!!

*Sorry voor deze treiterij, maar ik ben ook zo blij! yeehaa!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-

Ik stuur je zondag of maandag even een PB'tje, ik ben nu bij een vriend van mij, en ik vind het een beetje asociaal om de hele tijd rond te hangen op dit forum

- V300 register
- Verbannen
-
Ik had hem een tijd geleden al bij Jack zien staan toen ik ging kijken voor een andere 360. Het heeft daarna even geduurd, maar toen ik Jack onlangs een mailtje stuurde, bleek dat ie nog te koop was. Dus samen met Jean-Luc nog een keer wezen kijken en proefrijden, daarna er nog een extra nachtje over slapen, en toen wist ik het zeker

Hopelijk a.s. vrijdag ga ik hem ophalen, en dan zal ik ook wat foto's proberen te maken. Daar is dit topic uiteindelijk voor :humor:
- V300 register
- Verbannen
-

Ik wacht op foto's!

- V300 register
- Verbannen
-
Pistonpen paultje;29186 schreef : Gaaf, toen je zei dat het om een vroege GLT ging, wist ik haast al bijna zeker dat het die was
.
Ze zijn er niet zoveel, heb ik gehoord

- V300 register
- Verbannen
-

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Daar kan ik zelf niet veel aan doen gezien mijn twee linker handen maar vooral gebrek aan tijd.
Ik ga maandag die 360 uit `86 bij Jack halen das meer iets voor mij daar hoeft op het eerste gezicht niet veel aan te gebeuren.
Ik hoop dat de witte een goed huis heeft gevonden want dat is het belangrijkste voor deze mooi snelle JONGEN of DAME hoe je het ook maar noemen wil.
Veel plezier met deze auto

- V300 register
- Verbannen
-
rwdstudent;29194 schreef : Gefeliciteerd met de bijzondere aankoop! Toevallig een homologatieboek nodig?
Dank u! Dat laatste..... mw?h... n??h...

Erik;29196 schreef : Gefeliciteerd met de nieuwe aankoop. Kom eens langs in Nijmegen om hem te showen. Adres ff via priv-mail.
Is goed! Volgens mij heb ik je adres nog ergens... Ik bel of PM nog wel even

nijmegenleeft;29200 schreef : Mooi voor je, ik heb die auto ook gezien en had hem ook wel willen kopen, maar ik hoorde dat er nog iemand interesse had... Eerst even balen, maar ik denk dat het toch niet iets voor mij was gezien de roest bij de voorruit.
Daar kan ik zelf niet veel aan doen gezien mijn twee linker handen maar vooral gebrek aan tijd.
Ik ga maandag die 360 uit `86 bij Jack halen das meer iets voor mij daar hoeft op het eerste gezicht niet veel aan te gebeuren.
Ik hoop dat de witte een goed huis heeft gevonden want dat is het belangrijkste voor deze mooi snelle JONGEN of DAME hoe je het ook maar noemen wil.
Veel plezier met deze auto:groovy:
Als eerste: bedankt!
Ik hoorde idd dat je ook zou komen kijken. Ik had hem al een tijdje geleden gezien, en toen al wat interesse getoond maar nog niks besloten. Maar toen ik hoorde dat er nog een kijker zou komen heb ik hem toch maar gekocht. Sorry

Die roest onder de voorruit ga ik denk ik eerst zelf een beetje aanpakken, en als ik wat geld over heb laat ik het misschien doen. Is wel zo netjes, en hij is het waard.
Welke 360 ga je halen? Welke kleur is ie?