show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Ik heb er één gekocht!!!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-06-2007 20:30 #626142 door V300 register
Ik heb er één gekocht!!! is gemaakt door V300 register
Maar ik laat jullie nog even in spanning, ik ben nu niet echt in de gelegenheid om op details in te gaan ;):D

Zondag of maandag meer!! :p

*Sorry voor deze treiterij, maar ik ben ook zo blij! yeehaa!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-06-2007 20:39 #673165 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Ik heb er één gekocht!!!
ik weet ong. 90% zeker dat ik het weet!! :D . Jij weet wat ik denk, en zo ja: Ben heeel erg benieuwd!!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-06-2007 23:03 #673176 door V300 register
Jij weet het 100 % zeker :D

Ik stuur je zondag of maandag even een PB'tje, ik ben nu bij een vriend van mij, en ik vind het een beetje asociaal om de hele tijd rond te hangen op dit forum ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-06-2007 19:17 #673207 door V300 register
Eerder dan verwacht kom ik hier even melding maken van het feit dat ik een - jawel - Volvo 360 GLT 3-deurs uit 1983 heb gekocht!! yeehaa!

Ik had hem een tijd geleden al bij Jack zien staan toen ik ging kijken voor een andere 360. Het heeft daarna even geduurd, maar toen ik Jack onlangs een mailtje stuurde, bleek dat ie nog te koop was. Dus samen met Jean-Luc nog een keer wezen kijken en proefrijden, daarna er nog een extra nachtje over slapen, en toen wist ik het zeker :D

Hopelijk a.s. vrijdag ga ik hem ophalen, en dan zal ik ook wat foto's proberen te maken. Daar is dit topic uiteindelijk voor :humor:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-06-2007 19:32 #673209 door V300 register
Gaaf, toen je zei dat het om een vroege GLT ging, wist ik haast al bijna zeker dat het die was :P . Wist namelijk dat hij te koop was.

Ik wacht op foto's!:D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-06-2007 19:37 #673211 door V300 register

Pistonpen paultje;29186 schreef : Gaaf, toen je zei dat het om een vroege GLT ging, wist ik haast al bijna zeker dat het die was :P .

Ze zijn er niet zoveel, heb ik gehoord :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-06-2007 19:57 #673217 door V300 register
Gefeliciteerd met de bijzondere aankoop! Toevallig een homologatieboek nodig? :D

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-06-2007 20:51 #673219 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Ik heb er één gekocht!!!
Gefeliciteerd met de nieuwe aankoop. Kom eens langs in Nijmegen om hem te showen. Adres ff via priv-mail.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-06-2007 21:08 #673223 door V300 register
Mooi voor je, ik heb die auto ook gezien en had hem ook wel willen kopen, maar ik hoorde dat er nog iemand interesse had... Eerst even balen, maar ik denk dat het toch niet iets voor mij was gezien de roest bij de voorruit.
Daar kan ik zelf niet veel aan doen gezien mijn twee linker handen maar vooral gebrek aan tijd.
Ik ga maandag die 360 uit `86 bij Jack halen das meer iets voor mij daar hoeft op het eerste gezicht niet veel aan te gebeuren.
Ik hoop dat de witte een goed huis heeft gevonden want dat is het belangrijkste voor deze mooi snelle JONGEN of DAME hoe je het ook maar noemen wil.
Veel plezier met deze auto :):groovy::)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-06-2007 21:38 #673226 door V300 register

rwdstudent;29194 schreef : Gefeliciteerd met de bijzondere aankoop! Toevallig een homologatieboek nodig? :D

Dank u! Dat laatste..... mw?h... n??h... :D

Erik;29196 schreef : Gefeliciteerd met de nieuwe aankoop. Kom eens langs in Nijmegen om hem te showen. Adres ff via priv-mail.

Is goed! Volgens mij heb ik je adres nog ergens... Ik bel of PM nog wel even :)

nijmegenleeft;29200 schreef : Mooi voor je, ik heb die auto ook gezien en had hem ook wel willen kopen, maar ik hoorde dat er nog iemand interesse had... Eerst even balen, maar ik denk dat het toch niet iets voor mij was gezien de roest bij de voorruit.
Daar kan ik zelf niet veel aan doen gezien mijn twee linker handen maar vooral gebrek aan tijd.
Ik ga maandag die 360 uit `86 bij Jack halen das meer iets voor mij daar hoeft op het eerste gezicht niet veel aan te gebeuren.
Ik hoop dat de witte een goed huis heeft gevonden want dat is het belangrijkste voor deze mooi snelle JONGEN of DAME hoe je het ook maar noemen wil.
Veel plezier met deze auto :):groovy::)

Als eerste: bedankt!

Ik hoorde idd dat je ook zou komen kijken. Ik had hem al een tijdje geleden gezien, en toen al wat interesse getoond maar nog niks besloten. Maar toen ik hoorde dat er nog een kijker zou komen heb ik hem toch maar gekocht. Sorry :sad:

Die roest onder de voorruit ga ik denk ik eerst zelf een beetje aanpakken, en als ik wat geld over heb laat ik het misschien doen. Is wel zo netjes, en hij is het waard.

Welke 360 ga je halen? Welke kleur is ie?

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC