Volvo 360 GLE '86
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Het dakje wordt over een paar maanden overgespoten, dan moet de bumper ook maar weer.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Fran?ois;69946 schreef : Misschien kun je een beroep doen op het waarborgfonds?
Daar kan ik een heel mooi verhaal over vertellen. Ik had een keer de auto van mijn ouders op de parkeerplaats gezet en de volgende dag zat er aan de achterkant een deuk. De auto stond achteraan op de parkeerplaats en daarnaast was een stoep. Er was ??n iemand in de straat met een witte bestelbus die zijn auto daar altijd neer zet. Er zat inderdaad witte lak op de auto van mijn ouders. Na foto's te hebben gemaakt en het een en ander opgemeten te hebben naar de betreffende persoon gegaan die (overigens) zei geen schade veroorzaakt te hebben. Het kon ?cht niemand anders zijn, want niemand zet zijn auto daar op die stoep. Laat staan een witte auto. Toen maar naar het politiebureau gegaan en aangifte daar gedaan. Stempel op het schadeformulier gekregen en toen alles opgestuurd naar de verzekeringsmaatschappij. Uiteindelijk is de schade vergoed door het waarborgfonds.
Overigens keert het waarborgfonds alleen geld uit als je met keiharde bewijzen (foto's, meetgegevens, enzovoort) komt. Je zult dus moeten weten wie het gedaan heeft.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Ze lijken zelfs verdacht veel op elkaar
Heb je ook al een foto met het uitlaatsierstuk gemonteerd?
Zelf zat ik ook aan een mooi verchroomd uitlaatsierstukje te denken..
En ik zie dat je een spoilerlip op de achterdeksel hebt gemonteerd.. Zelf zat ik eraan te denken om de spoiler van een 460 sedan te pakken.. volgens pap komen de maten van de kofferdeksel precies overeen en moet je alleen het randje van de 360 kofferdeksel eruit slijpen.. toch maar eens een keer gaan meten!
Mark
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Neeeee niet doen!v0lv0freak;70755 schreef : Zelf zat ik eraan te denken om de spoiler van een 460 sedan te pakken..
(maar ik heb momenteel geen recht van spreken...