Volvo 360 GLE '86
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Kun je ze ergens in maximale resolutie online plaatsen? Dit zijn foto's die op mijn harde schijf en misschien zelfs op mijn bureaublad (afhankelijk van de setting / achtergrond) moeten komen!
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
echt een plaatje..toppie gedaan.Doeke Dobma;67138 schreef : Ik moet zeggen dat ik de positieve reacties wel waardeer hoor... iedereen reuze bedankt!
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Wel even bezig geweest met de audio. Ik had al een testopstelling gemaakt met 2 versterkers en een subwoofer. Dit werkte eerst niet maar toen ik ontdekte dat ik de + en de - omgedraait had keek ik daar dan ook niet vreemd van op. Dus werkend gemaakt. En hoe. Wat een kabaal. Echt ik kan dat ding knoerd en knoerd hard zetten, zonder vervorming. Alleen zie je buiten de auto het plaatswerk van de achterschermen meetrillen op de muziek;) Nu zal dat in de praktijk niet gebeuren want zo hard draai ik niet. Het gaat mij meer om kwaliteit dan om kwantiteit.
Maargoed, vanavond even bezig geweest met een meer definitieve montage. Plankje gekocht en op maat gezaagd, zodat het er netjes uitziet. Ingenieuze manier bedacht om versterkers naast elkaar te laten staan. Gaatje gemaakt om aansluitingen van de subwoofer te verbergen. Leuk werk, vooral als het lukt;)
Nog ff 2 fototjes;
vooraanzicht;
achteraanzicht, vorm vd plaat is goed te zien;
Nu nog wat neon en ik ga Anjo achterna;)
- V300 register
- Verbannen
-
goed gedaan!!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
was de versterker voor de sub een beetje af te stellen?
en raar maar waar, de manier waarop je de wooferkist in je auto plaatst bepaald de hoeveelheid bass die je voelbaar krijgt.. ben benieuwd hoe deze opstelling het gaat doen, hoe ga je hem plaatsen, tegen de achterbank aan of liggend?
btw, van welk merk zijn de versterkers & sub, ik kan dit logo niet echt thuisbrengen?
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;67491 schreef : heel origineel om de versterkers zo te monteren! ziet er goed uitttt
was de versterker voor de sub een beetje af te stellen?
en raar maar waar, de manier waarop je de wooferkist in je auto plaatst bepaald de hoeveelheid bass die je voelbaar krijgt.. ben benieuwd hoe deze opstelling het gaat doen, hoe ga je hem plaatsen, tegen de achterbank aan of liggend?
btw, van welk merk zijn de versterkers & sub, ik kan dit logo niet echt thuisbrengen?
volgens mij is het phoenix gold,goei spul zeggen ze
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-