show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Diede's 340 1.7

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-06-2007 22:06 #673144 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Diede's 340 1.7
Zo, vandaag in mijn autootje naar het werk geweest... dat rijdt een heeeeeeel stuk beter! Hij blijft bij voorbeeld gewoon netjes rustig pruttelen voor het stoplicht, deedie eerst niet. En ook niet meer inhouden bij plots gas vol intrappen. Rechter doordraaiers nog niet gehad, maar we zullen zien. Morgen gaat hij in ieder geval mee naar Texel! Even uitlaten en terug vol met onderdelen van de ouwe witte verliezer :p

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-10-2008 21:19 #734812 door V300 register
Whoa, ik heb echt al lang niet meer updates bijgehouden in mijn eigen showroomtopicje!
Korte samenvatting dan maar, de meesten zullen e.e.a. al wel gezien hebben:
-Carburateurproblemen waren nog niet helemaal opgelost, een derde carb heeft e.e.a. al behoorlijk verbeterd.
-Vanwege de komst van een enorme extra zekeringenkast heeft het expansievatje moeten verhuizen naar naast de kachelunit.
-De blauwe sportklokjes die ik al had gemaakt voor "De Witte" overgezet
-Middenconsole erin gehangen (en inmiddels alweer er uit gehaald, hij bleek net iets te breed op het ene punt en te smal op andere plekken).
-Recaro bestuurdersstoel geplaatst, dat zit ook best fijn!
-Enkele lampjes vervangen voor LED-versies en de koplampen vervangen door Xenon-look lampen.

Van de week ben ik de 123456 km gepasseerd, uiteraard even een fotootje genomen (op de snelweg :D )

Vandaag heb ik als voorbereiding op de nachtrit de leds in de lichtunits aangesloten, de leds achter de grille aangesloten en mijn mistlampen geinstalleerd.
Die vervolgens geen mistlampen blijken te zijn, maar stiekem toch verstralers :no_comment: grrrr.... Enfin, voor de nachtrit laat ik ze er lekker op zitten, voor daarna moet ik nog maar even bekijken. Ik heb geprobeerd foto's te maken, maar met zo veel licht zijn er maar twee mogelijkheden: Of alles is overbelicht door de lampen zelf, of de camera flitst zo hard in dat hij de lampen compenseert maar dus nog steeds alles overbelicht... Niet echt gelukt dus.

Ik ben er overigens achter gekomen dat de lampen in de Hella-grilles, H2 lampen zijn. ON-GE-LO-FE-LIJK exotisch... dat kan dus nog wel eens een probleempje gaan worden. Maar; wie dan leeft, die dan zorgt.
Vooralsnog ben ik in ieder geval klaar om de nacht onveilig te gaan maken ;D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-10-2008 21:57 #734819 door V300 register
Goed, hierbij dan de fotootjes: De kilometerstand :worship:
[ATTACH]1070[/ATTACH]

Hopeloos onderbelicht fotootje van mijn auto met alleen de leds in de koplampen, achter de grille en mijn voorlopige daylight runners aan:
[ATTACH]1071[/ATTACH]

En tot slot een te heftig ingeflitste foto van de sjees met alle lampies aan :p :
[ATTACH]1072[/ATTACH]

Het was wel grappig trouwens: toen ik foto's aan het maken was kwamen er een paar jochies langs met stepjes. Stoppen... Telefoon uit de jaszak... fotootjes maken :humor: Opeens stond er ook een andere kerel bij, jonge gast type golfrijder, whoa stoere bak, hoe oud is dat nou? Ziet er nog goed uit, maarja wat wil je Volvo dat gaat niet stuk, enz. enz. :humor: En dat allemaal over mijn autootje, ik vond het prachtig :)

Heeeel langzaamaan kan je toch merken dat als je je 3-serie een beetje goed vertroetelt enzo, mensen toch al een klein beetje beginnen in te zien dat het gewoon leuke auto's zijn, en dat er meer in zit dan alleen goedkoop studentenbakje.

Bijlagen:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-10-2008 22:06 #734821 door V300 register
Goed, hierbij dan de fotootjes: De kilometerstand :worship:
[ATTACH]1070[/ATTACH]

Hopeloos onderbelicht fotootje van mijn auto met alleen de leds in de koplampen, achter de grille en mijn voorlopige daylight runners aan:
[ATTACH]1071[/ATTACH]

En tot slot een te heftig ingeflitste foto van de sjees met alle lampies aan :p :
[ATTACH]1072[/ATTACH]

Het was wel grappig trouwens: toen ik foto's aan het maken was kwamen er een paar jochies langs met stepjes. Stoppen... Telefoon uit de jaszak... fotootjes maken :humor: Opeens stond er ook een andere kerel bij, jonge gast type golfrijder, whoa stoere bak, hoe oud is dat nou? Ziet er nog goed uit, maarja wat wil je Volvo dat gaat niet stuk, enz. enz. :humor: En dat allemaal over mijn autootje, ik vond het prachtig :)

Heeeel langzaamaan kan je toch merken dat als je je 3-serie een beetje goed vertroetelt enzo, mensen toch al een klein beetje beginnen in te zien dat het gewoon leuke auto's zijn, en dat er meer in zit dan alleen goedkoop studentenbakje.

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-10-2008 11:03 #734849 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Diede's 340 1.7

setsunakaede;73023 schreef : Heeeel langzaamaan kan je toch merken dat als je je 3-serie een beetje goed vertroetelt enzo, mensen toch al een klein beetje beginnen in te zien dat het gewoon leuke auto's zijn, en dat er meer in zit dan alleen goedkoop studentenbakje.

Heb je helemaal gelijk in! Ik oogst ook steeds meer waardering hier in de buurt!

Die lichten zien er trouwens best cool uit! Net als die meters, al het dat 'racing' logo van mij wel achterwege mogen blijven!

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-10-2008 11:49 #734865 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Diede's 340 1.7
Kijk, en dat is absuluut waar. Show the V300 op een positieve manier en mensen gaan er positief over denken en zelfs de waarde en de vraag stijgt: dat heet marktwerking.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-10-2008 14:01 #734884 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Diede's 340 1.7
Wat een bak licht!

Vanwaar die oranje ledjes naast die witte in de bumper? Die vind ik minder, de rest ziet er strak uit!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-10-2008 15:01 #734955 door V300 register
Die oranje ledjes heb ik er indertijd ingezet omdat me dat leuk leek. Ik twijfel ook nog een beetje of ik ze er in laat zitten.

Doeke: die wijzerplaten zijn erg makkelijk te maken hoor! Het enige wat je nodig hebt is een scanner, beeldbewerkingssoftware en een print/copyshop in de buurt...

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
25-10-2008 19:58 #734996 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Diede's 340 1.7
Prachtige lichtshow Diede, en het is inderdaad leuk om te merken dat er aardig wat mensen zijn die de auto een bewonderlijke blik toewerpen of een compliment maken.

Gr; Wouter.

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-10-2008 11:00 #735026 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Diede's 340 1.7
respect voor de volvo 3 serie...eindelijk..

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC