Diede's 340 1.7
- V300 register
- Verbannen
-
dit was even iets meer dan een standaard benzine motortje....
t was dat je moet schakelen, maar ik had constant een drukkend gevoel in de rug. zo veel vermogen. Heerlijk!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dan had je wat eerder naar de wc moeten gaan... :yesyes:KonradW;28163 schreef : maar ik had constant een drukkend gevoel in de rug.
- V300 register
- Verbannen
-
bodejodel;28230 schreef : Dan had je wat eerder naar de wc moeten gaan... :yesyes:
Tip van Jeroen? :lol:
- V300 register
- Verbannen
-
Afstellen was best een gepiel, in eerste instantie reageerde de motor helemaal niet. Totdat de CO-stelschroef bijna helemaal was uitgedraaid, opeens schoot het toerental omhoog, de CO-waarde ook en presto! Het beestje was af te stellen.
Hij staat nu weer netjes op 1,5-1,6% CO en loopt fijntjes. Morgen wordt nog even de spatkap vastgezet en dan kan ik weer de baan op!
Nu maar hopen dat de vlotters in deze carb wel goed zijn ipv goed lijken doordat ze rustig opgedroogd zijn, anders moet de vlotterdeksel er nog even vanaf voor een nieuwe vlotter.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
(IK hoef niet meer te gaan zoeken... want zus en zo..)
dit wil inderdaad niet zeggen dat ELKE 1700 hier mee te kampen heeft.
maar wel dat ?ls er problemen zijn, je precies weet waar je moet zoeken en wat wel en niet helpt.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik hoop dat hij niet over een paar dagen weer wat bokkerig gaat zijn, hoewel een nieuwe vlotter ook de wereld niet kost en het een reparatie van een half uurtje is. Het is alleen zo vervelend.
En dan nu...: sparen (als dat wil lukken met dat gigantische gat in mijn handen....) voor preventief onderhoud en reiniging van het blok, daarna sparen voor de APK waar waarschijnlijk een fusee aan vervanging toe is, en daarna sparen voor nog veeel groter onderhoud. Wat nou, goedkope auto?

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Tja, een echte Volvo
En ehmmmm........veel mooier dan een Sunny :humor:
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;29011 schreef : Veell en veel en veel goedkoper dan een Jaguar. Ietsje duurder dan een Polo, maar wel veel ruimer, veiliger, sterker en beter zitten.
Tja, een echte Volvo
En ehmmmm........veel mooier dan een Sunny :humor:
I agree on that last remark

Een auto is zo duur als je hem zelf maakt. En gezien mijn plannen, zal hij wel duur worden