MK II Volvo 340L van de rwdstudent
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;59024 schreef : Leuk ook, die hond in hetzelfde kleurenschema...
Ben jij ook al kleurenblind Jeroen?
:+
pijnlijk geintje,sorry :halo:
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;59028 schreef : Neehoor ik ben niet kleurenblind... het is dan wel niet exact dezelfde kleur roodbruinig, maar het komt in de buurt...
't wordt alleen tijd voor stickers op die hond.
Krijgtie misschien z'n brokke wel gesponsored

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Als ie zijn pootjes maar wat voorzichtiger behandelt als Fritz de pootjes van zijn 340...
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Rijdt goed! moet zeggen dat het effect van het gelaste diff me reuze meevalt t.o.v. wat ik verwacht had.
Oja Frits; mijn vergelijkingsmateriaal is een mercedesbusje (sprinter 316CDI) die een electrische lockdiff heeft. Is alleen in- en uit te schakelen bij stilstand, en de wielen wringen ontzettend als het aanstaat!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;59123 schreef : Ik heb vanmiddag ook een rondje meegereden met de 340 Turbo.
Rijdt goed! moet zeggen dat het effect van het gelaste diff me reuze meevalt t.o.v. wat ik verwacht had.
Oja Frits; mijn vergelijkingsmateriaal is een mercedesbusje (sprinter 316CDI) die een electrische lockdiff heeft. Is alleen in- en uit te schakelen bij stilstand, en de wielen wringen ontzettend als het aanstaat!
Inderdaad. Heeft volgens mij ook best veel te maken met de hoeveelheid gewicht dat er op de achteras staat. Bij mij kan het wiel makkelijk doorslippen vanwege het weinige gewicht.
Binnenkort gaan er wat reparaties plaatsvinden:
-Nieuwe stud bolts (= wieldraadeinden) die gelijk ook wat langer zijn. Eentje is er nu afgebroken
-De kom waarmee de veerpoot bevestigd zit moet opnieuw gelast worden. Er zit namelijk een nasty scheur groups.msn.com/Volvo340turbo
-Ook moet er nog een helicoil in de clinderkop gezet worden, zodat het uitlaatspruituk ook weer goed vast kan.
en dan duimen voor de apk!