Reproductie naafdoppen
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
er hoeft geen mal oid van gemaakt te worden; dus ik neem aan dat je het origineel onbeschadigd mee terug krijgt.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Trouwens, Steven, de originele zijn van kunststof.
- V300 register
- Verbannen
-
Neem dat dopje maar mee voor de zekerheid, Robin heeft wel de autocad files, maar ik geloof dat onze frezer liever/ook het dopje wil zien. Ik neem aan dat hij het dopje inderdaad alleen maar gebruikt voor opmeten, ik zal het eerst duidelijk vragen en dan pas overhandigen

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
nog een voordeel, aluminium kun je samen met je velgen laten coaten, dan verkleurt de boel ook niet meer.
- V300 register
- Verbannen
-
Maakt niet uit. Ik kan me zo voorstellen dat er genoeg residu-materiaal is dat hij zo kan pakken. Hij is nog net geen chef daar, maar al wel begeleider, dus hij doet het niet eens zelf waarschijnlijkvolvofiel;100134 schreef : Wat mij betreft wordt het alu, is iets duurzamer (ook veel duurder?).

Heeft iemand al die V-stickers gevonden dan? Anders heb je zo'n kaal dopje straks...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Maakt het voor hem makkelijker, want anders zou hij weer een kleinere maat frees oid?!? moeten gebruiken.
Oja: aluminium is volgens hem niet duurzamer dan plastic. Hij schat in dat met deze diktes je de doppen niet om de haverklap eraf en erop moet doen.