Reproductie naafdoppen
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
AvdAkker;86761 schreef : don't waste your time kevin,
rond kunststof krijg je nooooit zo netjes op een cnc freesbank, als op een cnc draaibank,. OF de cnc freesbank moet uitgerust zijn met een draaispindel, maar dat lijkt me stug voor schooldoeleinden:humor:
Dat klopt, maar niet geschoten is altijd mis. Kan me tijd beter verdoen met dit namaken dan een of andere vage opdracht uit het boek :humor:
- V300 register
- Verbannen
-
Heb mensen van mijn school het op die manier zien doen, dus als iemand een mal kan maken, dan ben je al bijna klaar. Dat verchroomen zal nog het moeilijkste zijn.
Jammer dat ik zelf niet zo'n kapje heb, anders zou ik hem na kunnen tekenen in Solidworks, dan nog iemand vinden om het CNC te laten freezen en je bent al klaar!
- V300 register
- Verbannen
-
Link
Heb bij mijn collega een tekening op zijn bureau gelegd en gevraagd of hij een offerte kan maken voor 4 stuks en een offerte voor 50 stuks. Zodra ik meer weet, zal ik het posten.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb geprobeerd het dopje zo nauwkeurig mogelijk na te tekenen. Alle maten met een schuifmaat opgemeten. Dus als het goed is, moet het gewoon passen. Zal natuurlijk wel eerst 1 proef laten maken, thuis passen, eventueel aanpassen en dan pas meerdere laten maken.Dendorssers;86780 schreef : Eventueel moet er dan gezocht worden naar een alternatieve bevestigingsmethode...
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Maar als er geen pootjes o.i.d. zijn, hoe zet je ze dan vast in de velg? Met een bepaalde lijmsoort?