Voor de computer freaks, linux?
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Als je vragen hebt ofzo, stuur maar een PB, dan leg ik het wel even uit hoe het programma werkt! Anders even googlen! Ik heb al even gegoogled, klik hier en lees maar even! Werkt altijd bij windows XP Pro, of de home ook wil weet ik niet, maar...
- V300 register
- Verbannen
-

Verder: ik heb ook tijden illegale windows' gebruikt, maar ben vanuit veiligheidsoogpunt (je wordt gek van de wormen voor ongepatchte windows tegenwoordig) en gemak(geen zin om iedere keer een nieuwe WGA patch te installeren) nu overal (3 pc's) over naar legale versies. Zit je op school/ROC/HBO/universiteit? Kijk dan eens op www.surfspot.nl of www.slim.nl , daar kun je vaan goedkoop terecht voor legale software omdat scholen vaak groepscontracten afsluiten.
- V300 register
- Verbannen
-

ohja ook nooit meer last van virussen

- V300 register
- Verbannen
-
Kwa verbruik is het wel een handige keuze. (M'n server vreet nu 2.4 kw p/d, de firewall 1.4 kw p/d)
- V300 register
- Verbannen
-
ik heb ubumtu nog geinstalleerd op de ps3, ik vond het zelf niet zo lekker werken. zeker niet in communicatie met mac. daar mist de mac nog wel functionaliteiten.
nu hoef ik ook niet zoveel controle te hebben over een pc. het moet gewoon zijn dingen blijven doen. en als ik niets aan het doen ben moet er ook niets aan staan, ook niet op de achtergrond.
- V300 register
- Verbannen
-
Maar dat is mijn tik. (ik wil weten hoe iets werkt, of het nou computers of auto's zijn)
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
en vrouwen?huysmans;85747 schreef : Maar dat is mijn tik. (ik wil weten hoe iets werkt, of het nou computers of auto's zijn)

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-